Is de Terratec Soundsystem EWX 24/96 ook geschikt voor spellen voor het gewone stereo geluid en mischien nog wat 3D effecte.
Verwijderd
de 24/96 blinkt uit in zn geluidskwaliteit en aansluitmogelijkheden en hoge sample rate, zoals te zien valt in de titel.
de gamer heeft daar verder geen klap aan en kan veel beter gaan voor een xlerate pro van terratac of de dmx - xfire 1024 van bovengenoemde.
deze kaarten ondersteunen 3d effecten in games.
terwijl de 24/96 alleen directsound pakt meen ik.
de gamer heeft daar verder geen klap aan en kan veel beter gaan voor een xlerate pro van terratac of de dmx - xfire 1024 van bovengenoemde.
deze kaarten ondersteunen 3d effecten in games.
terwijl de 24/96 alleen directsound pakt meen ik.
Ik dacht alleen dat er toch voor een spel ook wel wat in zit, aangezien hij waarschijnlijk toch ook wel iets van surround sound e.d. ingebouwd heeft
Verwijderd
misschien wel check terratec.co.uk
maar volgens mij niet en nogmaals deze kaart is gericht op een semi-prof studio niet op de gamer
maar volgens mij niet en nogmaals deze kaart is gericht op een semi-prof studio niet op de gamer
Nou neem aan dat het duidelijk is dat niemand mijn die informatie kan verschaffen, had nog een beetje hoop. Zeker niet zo veel in gebruik die geluidskaart.
Verwijderd
nee geen 3d effecten of dat soort dingen idd. maar je kan hem geloof ik wl direct (???) aan een ac3/dts versterker hangen. Ik wil hem ook kopen maar w8 nog op wat reviews enzo.
Nou als ie geluid kan weergeven in spellen in stereo ben ik daar al tevreden mee hoor, en een revieuw ben ik ook altijd benieuwd na
Verwijderd
Hoi Planetlove,
Ik heb gisteren in pc van vriend zo'n ding gebouwd. Ben niets voor spellen tegengekomen. Geen ouderwetse SB semulatie of iets dergelijks. Simpele spellen geeft hij gewoon in stereo door. Er zit zeker niet meer dan 2 speaker ondersteuning op, dus geen 4.1, eax of a3d toeters en belle. Persoonlijk wel dingen die ik op mijn soundkaart wil hebben.
Ik heb gisteren in pc van vriend zo'n ding gebouwd. Ben niets voor spellen tegengekomen. Geen ouderwetse SB semulatie of iets dergelijks. Simpele spellen geeft hij gewoon in stereo door. Er zit zeker niet meer dan 2 speaker ondersteuning op, dus geen 4.1, eax of a3d toeters en belle. Persoonlijk wel dingen die ik op mijn soundkaart wil hebben.
Verwijderd
zoals ik al zei he geen gamers kaart!
sla je mijn posts over ofzo?
daarintegen wel een zeer mooie kaart hoor alleen al die leuke eax en a3d spullekes zitten er niet op..
maar zoals ik al eerder zei ga eens naar www.terratec.co.uk en kijk eens bij de specificaties ik neem aan dat je weet hoe dat moet toch
/
sla je mijn posts over ofzo?
daarintegen wel een zeer mooie kaart hoor alleen al die leuke eax en a3d spullekes zitten er niet op..
maar zoals ik al eerder zei ga eens naar www.terratec.co.uk en kijk eens bij de specificaties ik neem aan dat je weet hoe dat moet toch
Pagina: 1