MIjn vraag is duidelijk: is er een verschil tussen de (XFX) 6600 GT en een FX-6600 GT? Het lijkt me wel want het verschil in prijs is aanzienlijk. Wie helpt me uit de brand!
Als je nou eens ging zoeken naar de specificaties van beide kaarten, dan zou je er toch achter kunnen komen?
Toen waren beige computers heel gewoon.
xfx is een fabrikant die gebruik maakt van de chip fx6600gt
kwalitatief kan ik er verder niets over zeggen maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een asus betaal je voor de 2e vooral voor de naam, want vaak gebruiken ze beide het referentiemodel van nvidia
kwalitatief kan ik er verder niets over zeggen maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een asus betaal je voor de 2e vooral voor de naam, want vaak gebruiken ze beide het referentiemodel van nvidia
specs: intel core2 duo, 2048mb 7600gt, 2x 80 maxtor sata in raid 0, 2x160 gig maxtor, samsung 2x 19"tft, mx500 en logitech ultrax
XFX is toch het paradepaardje van nVidia? Het waren vroeger altijd kaarten waar je soms wel 20% meer voor betaalde terwijl het niks anders was dan bv een Point of View kaartje.
Ik vraag het hier niet voor niets maatje. Komt er nog eens bij dat ik er niet bijster veel verstand van heb.
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Een topicstart als dit gaat nergens over, ga ajb eerst zelf op zoek en als je niets kan vinden geef dan aan waar je gezocht hebt etc.. Ga dus eerste ven zelf op zoek
Een topicstart als dit gaat nergens over, ga ajb eerst zelf op zoek en als je niets kan vinden geef dan aan waar je gezocht hebt etc.. Ga dus eerste ven zelf op zoek
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()