Ik zoek voor mijn opa, vandaag 75 geworden, een simpel programma om te scannen. Hij heeft een Canon LiDE 20. De bijgeleverde software is zo wazig, dat ik er zelfs niet uitkom. Er moeten veel te veel stappen genomen worden om een bestand te scannen, selecteren, vergroten en te printen.
Zelf heb ik een Snapscan E20, deze software werkt perfect, en zou dus ook deze software op mijn opa zijn pc willen zetten. Ik weet niet of het gaat werken, daarom zoek ik ook alternatieven.
Ik heb al een paar programma's gezocht, maar deze waren óf te duur óf te ingewikkeld.
De minimale eisen zijn:
• Moet kunnen scannen, makkelijk selecteren
• Moet kunnen converteren naar word (je scant, selecteerd, en het geselecteerde beeld wordt ik word geopend)
De spec's:
AMD ?? 900 Mhz
256 Geheugen
Windows XP Prof.
Zelf heb ik een Snapscan E20, deze software werkt perfect, en zou dus ook deze software op mijn opa zijn pc willen zetten. Ik weet niet of het gaat werken, daarom zoek ik ook alternatieven.
Ik heb al een paar programma's gezocht, maar deze waren óf te duur óf te ingewikkeld.
De minimale eisen zijn:
• Moet kunnen scannen, makkelijk selecteren
• Moet kunnen converteren naar word (je scant, selecteerd, en het geselecteerde beeld wordt ik word geopend)
De spec's:
AMD ?? 900 Mhz
256 Geheugen
Windows XP Prof.