[BBG] Editie Mei 2005

Pagina: 1
Acties:

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-01 18:27
[zwaai mode] Hallo mensen [/zwaai mode]

Ik had eigenlijk even een vraagje aan de mensen die de BBG van mei hebben samengesteld.
Ik ben namelijk al maanden op zoek naar een fatsoenlijke 5.1 set voor mij pc... Maar er schijnt niet echt een markt te zijn voor die setjes tussen de €100,- en €200,-.

Al maanden lang, en echt al maaaanden lang, is de Logitech Z5300 niet meer leverbaar, hij staat zelfs geen eens meer op de Logitech site.

Nou had ik de hoop al opgegeven voor een nieuw setje, maar ik bedacht me laatst even "Ey, de BBG is vast al een tijd uit, laten we daar kijken." En wat zie ik daar, bij de High End System.... Wederom een Logitech Z5300 als speaker set... WAAROM?!?!

Wederom een teleurstelling, en mensen, haal dat ding eruit, want die is nergens meer te krijgen :)

Maar goed, iemand enig idee of er wat leuks uitkomt binnenkort? De laatste reviews mbt de puikere 5.1 setjes zijn allemaal uit 2003. Komt er nog wat, of is die markt over en uit?

Ps Mods: Kunnen jullie dat nou niet eens fixen dat je ook een zoekterm in kan vullen met een "punt" etc erin, dus bv "5.1 set" of "11:14". Dat is zo lastig dat dat niet kan, ik word er bijna een beetje verdrietig van :P

[zwaai mode] Dag mensen [/zwaai mode]

Ps: Mijn nederige excuses als dit verkeerd staat of al is gevraagd... maak me aub niet dood... ik heb mn best gedaan :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Steph Kai op 22-06-2005 15:03 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
BZ > FA

• Steph Kai
Oh ok... ja nou ik dacht dus... het is ook iets voor buyers zone :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-03 15:46

Daniel

Kapitein NCC-1701
Er komt begin juli een nieuwe BBG uit, dan zal met dit punt rekening gehouden worden :)

• Steph Kai
Maakt mij niet meer uit, ik heb al een setje besteld. De Ozaki Q3 HM030. Goedkoop en lovende reacties

Verwijderd

Steph Kai schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:05:
Maakt mij niet meer uit, ik heb al een setje besteld. De Ozaki Q3 HM030. Goedkoop en lovende reacties
Deze set heb ik nu bijna 2jaar, of toch vanaf de eerste weken dat ze beschikbaar waren, ik raad ze half aan. Het is prijs/kwalitiet heel goed. Er zit wel veel ruis op de boxen, dus als het geluid stilletjes moet , denk dan 2maal na

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 23:15 ]

Pagina: 1