Verwijderd

Topicstarter
Heb onlangs per ongeluk met het programmaatje
NOKIATOOL een "SW RESET" gedaan. Nu wordt onder andere mijn SIMCARD nier herkent.
Heeft iemand tips.... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Sorry...verkeerde forum.

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 20:53
bestaat ergens een site, daarop staat dat je m open moet schroeven, en dan iets met een paperclip tussen 2 ijzertjes houden, zodattie een soort van sluiting maakt... maar ik zou mn god nie weten waar... maar t kan nog goedkomen! :)

Verwijderd

Topicstarter
Die "SW Reset"....wat doet ie dan.
Resetten naar standaard instelling???

Verwijderd

sw reset doe alleen maar je nokia resetten meer niet maar het kan best zijn dat ie de fabrieks instellingen terug heeft gezet en dat ie het niet meer pik dus gooi maar weg of je moet ergens een image file van een andere nokia3210 vinden die je weer in de jouwe kan uploaden

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat alle 4 de locks gelocked zijn.
Ik hoef dus alleen manier vinden om die locks open te krijgen.

Verwijderd

met een kabeltje en proggie kan ik je wel mailen als je kabel hebt is alles op te lossen kan je alles weer los gooien denk ik zo......greetz mike

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 17:17 schreef The_Master_ofUT het volgende:
JE moet dat ding gewoon aan een TURK verkopen...
Hou jij je es ff in enorme proleet!

Verwijderd

joh dat doe je ttcoh lekker met nokiatool ik heb de kabel..... mesje tussen 2e en 3e pootje eeprom.... en voila

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 20:53
Op vrijdag 12 januari 2001 17:29 schreef The_Master_ofUT het volgende:
joh dat doe je ttcoh lekker met nokiatool ik heb de kabel..... mesje tussen 2e en 3e pootje eeprom.... en voila
oh? hij mag m bij jou komen halen? :Z :Z

Verwijderd

Topicstarter
Het enigste wat die SW reset doet is dus het dicht gooien van je locks. Of gebeurt er nog meer.

Verwijderd

nou ik heb ook een keer van iemand anders via die manier van pinnetjes verbinden geprobeerd te unlocken zei die contact service, en dan krijg je ze niet meer open! (anders wel)
waarmee heb je die locks geopend?
soms verandert nokiatool het contrast van je beeldscherm, dan ben je zwaar de l*l, want dat kan je niet terugzetten, maar dat is bij jou duidelijk niet aan de hand. verder moet ik ff kijken

Verwijderd

Topicstarter
Joepie.....het net gelukt om alle 4 de locks open te krijgen. Zijn er nog andere instelling die ge-reset zijn door nokiatool....of is dit het enigste wat sw reset doet?

Verwijderd

Moet je Wintesla gebruiken en data kabel

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 17:22
sw reset is niet gewoon std fabrieksinstellingen hoor jongens.. da's gewoon echt alles op 0 zetten

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

'kep es ergens gelezen dat het contrast is ontregelt en dat je dat met pclocal (staat wel op goedkopie.com d8 'k) weer goed kan zetten

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 januari 2001 22:00 schreef poohbeer het volgende:
sw reset is niet gewoon std fabrieksinstellingen hoor jongens.. da's gewoon echt alles op 0 zetten
Kan dat veel kwaad???
Ik wil namelijk mijn telefoontje verkopen...heb nu namelijk 7110.
is het mogelijk om de verandere setting terug te zetten???

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Er is niet één probleem met de 3210 die niet is op te lossen. 'Contact Service' is wat lastig, je moet dan de eeprom flashen. Maar andere problemen zijn vrij eenvoudig op te lossen, met name wanneer je contract van je display weg is.......
Lees er meer over op www.comtronics.nl en dan bij Tips&Tricks. :)
Pagina: 1