[Apache] .htaccess niet voor submappen laten gelden? *

Pagina: 1
Acties:

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Beste Tweakers,

Ik gebruik al geruime tijd apache als webserver (werkt als een trein :) ).
Nou heb ik gisteren de server opnieuw ge-ghost en lekker gereinstalled en nu draait het hele os + data op een mirrored disk + spare :P
Nou heb ik dus in de root van de www directory een htaccess file gedumpt om het password protected te maken.
Nu heb ik in de www map een subdirectory test zitten (ik noem maar wat).
Deze is dan ook gelijk password protected, hoe kan ik die submappen open zetten?
AllowOverride all staat gewoon aan in de config file van apache :/
Nou heb ik er een htaccess file in de test folder gezet met allow all, maar dat heeft geen effect :X

Wie helpt mij?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

htaccess files werken altijd voor alle onderliggende mappen. Volgens mij is het niet mogelijk hier uitzonderingen in te maken :) Ik pas je topictitel even aan

[Apache] htaccess + submappen > [Apache] .htaccess niet voor submappen laten gelden? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• HyperDevil
heel klein subtiel kickje :)

Verwijderd

offtopic:
Hoef je niet te reageren ;)

Bestaat die map dan wel?

• HyperDevil
Natuurlijk ik heb een hooftmap www met een htacces file erin dat werkt helemaal ok.
Maar de submap test die is dan ook gelijk beveiligd omdat in de root een htaccess file staat.
Hoe kan ik aan apache doorgeven dat die map test vrij toegangkelijk is ook met een htaccess file?