Enkel vragen omtrend TT5

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Gisteren heb ik mijn SD kaartje toegezonden gekregen en heb dan maar snel mn TT5 geïnstalleerd. Op het eerste zich niet slecht maar heb wel nog een paar vragen.

Mijn vader vroeg me om eens te kijken welke route hij zou geven naar Italië (Rimini). Hierbij vroeg TT5 me of ik de tolwegen wou vermijden. Hierbij kan je dan klikken op "Ja" of "Nee". Nu is mijn vraag. Heeft TT5 de optie te kijken waar er tol moet betaald worden en zoja waar?

Tevens is het nog steeds niet mogelijk hem automatisch te laten switchen van kaart of is dit nog steeds idem ala TT3?

Beide vragen heb ik nog steeds niet echt een concreet antwoord op gevonden! Hierbij hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Verwijderd

Deze vragen zijn in de lopende topics terug te vinden. Even zoeken dus. Eerste weet ik niet zo, maar het antwoord op je tweede vraag wel: Dit is nog steeds hetzelfde met kaartwisselen. Het is wel zo dat je nu Plus kaarten hebt. Dit zijn de normale kaarten met de grote wegen van Europa ingebakken.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Ik weet niet welke link jij ziet tussen TomTom Navigator en Internet & Telefonie... in ieder geval niet de juiste want vragen daarover mogen in Gadget Talk.
Overigens zou je het antwoord gewoon in de handleiding moeten kunnen vinden of uitvinden door zelf te proberen. Niet de bedoeling om hiervoor een topic te openen.

Dit topic is gesloten.