Toon posts:

Programma?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welk programma gebruik jij voor de volgende dingen?
  • Website
  • Programmeren
Website == DreamWeaver MX 2004
Programmeren == Visual Basic

Nu jullie :)

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Websites: Edit plus 2
programmeren Vs 6.0/ Vs.net

Verwijderd

website: kladblok (gooi eigelijk gewoon bestandjes op een webruimte, hangt geen pagina rond)
programmeren: JCreator

Verwijderd

opsomtopic is not done

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een dergelijke opsomming lijkt me totaal nutteloos (als opsomming hooguit iets voor Tweakers Huiskamer), dit topic sluit ik dan ook :)

Voor- en nadelen van verschillende programma's, anders dan de vele info die al besproken is hier in SA en in de Devschuur : leuk. Maar niet zo als een opsomming.

offtopic:
Los daarvan is "website bouwen" iets dat ook best programmeren kan omvatten dus die twee sluiten elkaar niet uit :+

En hoe dan ook is een topictitel "programma" er een die een beetje te generiek is in [forum=sa ;)

edit:
Philip: gebruik dan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport, gheeft meer zin dan het zo in een topic roepen :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 22-06-2005 14:20 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

DraceSoft, dit soort topics worden om een aantal redenen niet toegestaan in de techfora. Het probleem met opsomtopics is dat deze meestal nogal nutteloos zijn; deze worden dan ook slechts bij hoge uitzondering toegestaan en dan hangen er altijd zware regels aan de reacties om ervoor te zorgen dat deze ook nuttig blijven. Aangezien ik dat een beetje mis in dit topic zet ik deze op slot. Heb je nog vragen kun je mij mailen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.