Hey,
Ik ben voor school een website aan het maken (project) samen met andere, maar ik ben verantwoordelijk voor de lay-out.
Nu hebben we een login'scherm' met onderstaande form, echter wil ik als je in het vak van Gebruikersnaam klikt, dat deze wordt geleegd van inhoud... nu moet je namelijk eerst de text die er in staat verwijderen (zelfde geld voor wachtwoord).
Wegens ruimte gebrek kunnen we niet de text Gebruikersnaam en Wachtwoord ergens anders kwijt.
Ik heb gezocht op internet maar kan niets vinden...
Iemand ideetje?
Ik ben voor school een website aan het maken (project) samen met andere, maar ik ben verantwoordelijk voor de lay-out.
Nu hebben we een login'scherm' met onderstaande form, echter wil ik als je in het vak van Gebruikersnaam klikt, dat deze wordt geleegd van inhoud... nu moet je namelijk eerst de text die er in staat verwijderen (zelfde geld voor wachtwoord).
Wegens ruimte gebrek kunnen we niet de text Gebruikersnaam en Wachtwoord ergens anders kwijt.
Ik heb gezocht op internet maar kan niets vinden...
Iemand ideetje?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <form method='post' action='login.php?action=1'>
<input type='hidden' name='step' />
<table>
<tr>
<td>
<input class='authenticationinput' type='text' name='firstname' value='Gebruikersnaam' size='15' />
</td>
<td>
<input class='authenticationinput' type='password' name='passwords' value='Wachtwoord' size='15' />
</td>
<td>
<input class='authenticationinput' type='submit' value='Inloggen' />
</td>
</tr>
</table>
</form> |
maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.