Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me vertellen of KPN bij haar abonnementstoestellen misschien een wachtwoord instelt op dit toestel, anders dan de fabrieksinstellinge (00000000)?

Of misschien hoe dit wachtwoord gereset zou kunnen worden?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, waar heb je dat voor nodig? Functioneert het ding niet (meer) goed ofzo :? Of probeer je het te unlocken? Als dat laatste geval is: lees Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware eens. Daar staat denk ik wel wat nuttige info in :)
Probeer je het niet te unlocken en is je vraag dus legitiem, dan graag wat meer info :) Als je een probleem met een nieuw toestel hebt kun je btw ook gewoon contact opnemen met de (web)winkel waar je het ding haalt of gehaald hebt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet om unlocken. Even wat verdere details:

- Toestel ruim een jaar geleden gekocht bij Primafoon (gewone winkel dus)
- Samsug SGH E700
- Wachtwoord is nodig voor het blokkeren van bepaalde oproepen, of bepaalde 'privacy' opties. Het toestel werkt op dit moment gewoon prima, maar ik mis die functionaliteit dus.
- Zowel KPN als Samsung zeggen me hier niet verder mee te kunnen helpen, en verwijzen naar elkaar.

Mijn vraag is dus of iemand me kan vertellen of dit wachtwoord gereset kan worden...

Verwijderd

Toestelcode denk ik. Deze code moet gewoon in het boekje van de telefoon staan.

Verwijderd

Topicstarter
Het is NIET de standaardcode (00000000) zoals Samsung zegt dat het moet zijn. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of ik die code zelf ooit heb gewijzigd, of dat dat door de winkel gebeurd is.

Hoe dan ook, ik weet niet wat het is, en ik zal hem moeten resetten oid.

Verwijderd

Dat zal vast wel kunnen. Kost je alleen veel geld.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe?
Pagina: 1