[XP] Remote desktop: processen van andere user killen*

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-03 15:58
Ik ben via een winXP systeem ingelogged als user1. Ga dan van huis weg en gebruik remote desktop om met user2 in te loggen. Kan ik nu op 1 of andere manier user 1 uitloggen of bepaalde processen (programma's) killen die door hem zijn gestart?
Met taskmanager zie ik enkel de taken van user2.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Bij XP kan er toch maar 1 gebruiker ingelogd zijn. Zodra je inlogt via Extern bureaublad wordt bij mijn weten de ingelogde gebruiker uitgelogd

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

uhm, als je net ff iets verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je gezien dat je in taskmanager een vinkje aan kan zetten dat je ook processen van andere gebruikers kan zien.
Tabblad processen, en dan helemaal onderaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 22-06-2005 13:51 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• witchdoc
megatronics schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:47:
Bij XP kan er toch maar 1 gebruiker ingelogd zijn. Zodra je inlogt via Extern bureaublad wordt bij mijn weten de ingelogde gebruiker uitgelogd
Z'n processen blijven dan toch nog draaien of niet? Een programma werd in elk geval niet fatsoenlijk afgesloten.. want de instantie die'k met de remote user opende had problemen hierdoor.

• witchdoc
Orion84 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:50:
uhm, als je net ff iets verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je gezien dat je in taskmanager een vinkje aan kan zetten dat je ook processen van andere gebruikers kan zien.
Tabblad processen, en dan helemaal onderaan.
|:( je hebt gelijk.
Elk menu'tje doorgezocht van dat taskmrg maar dat rotvinkje onderaan helemaal niet gespot natuurlijk. Sorry en bedankt! :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit - probeer daar zelf ook even op te letten voortaan :)
Pagina: 1