-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Daarom hoopte ik op wijze ervaringen
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
De prijs die ik er toen voor betaalde was 90 euro/stuk.
Anoniem: 78880
Naast de E350's heb ik ook een Yamaha YST-SW105 subwoofer van iemand overgekocht welke al mijn verwachtingen overtreft.
Het groepje van luidsprekers zal naar mijn verwachtingen een mooi geluidsbeeld neer gaan zetten. Wanneer ik de hele zooi heb opgebouwd ga ik nog wel foto's posten in het altijd lopende HiFi topic op GoT.
Bedankt voor de reacties.
ze klinken goed voor alle soorten muziek die ik ermee afspeel
Dit topic is gesloten.