Word XP document automatisch opslaan als word2000?

Pagina: 1
Acties:

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:41
Hallo,

Is het mogelijk om met de Word versie van Office XP een document automatisch op te slaan als een Word 2000 document?

Dus niet via opslaan als.. en dan kiezen als Word2000 bestand, maar door gewoon op het diskette-icoontje te klikken en dat hij dan opgeslagen word als een 2000 wordbestand.

Ik heb geen idee of het mogelijk is; maar het zou wel handig zijn en via google kon ik eik niet iets bruikbaars vinden.

Iemand? :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

SA --> Officesuites en -software.
Ik heb eigenlijk geen idee of dat standaard kan.

Optie: bouw een macro, zet die in je Persnlk.xls en maak een nieuwe opslaan knop die opslaan-als goed zet aan de hand van dat macro :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Word 97 t/m 2003 gebruiken in principe hetzelfde bestandsformaat. Als je dus geen al te gekke dingen in je document hebt zitten dan moet Word 2000 je Word XP bestanden zonder problemen kunnen openen.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:41
Bigs schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:14:
Word 97 t/m 2003 gebruiken in principe hetzelfde bestandsformaat. Als je dus geen al te gekke dingen in je document hebt zitten dan moet Word 2000 je Word XP bestanden zonder problemen kunnen openen.
Ja die gekke dingen zitten er dus kennelijk wel in, want helemaal jofel werkt het niet als ik in WordXP formaat opsla.

Dan kan Word2000 ze niet eens openen 8)7

Dat van die macro zie ik niet echt zitten eerlijk gezegd, ik heb nogal weinig ervaring met macro's maken; ik wil het gewoon standaard instellen.
Volgens mij moet dat best kunnen met een registerkey........wélke is dat alleen de vraag :)