Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben de trotse eigenaar van een qtek 9090, MAAR hij is volgens qtek nl niet nederlands!!!! Hij start notabene op met kpn ????
is dit een beleid dat we aan de eenwording van de EU te danken hebben?
heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar ik met mijn qtek wel terecht kan?
bij voorbaat dank.

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:59

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Ik ken het toestel zelf niet, maar op deze site: http://www.qtek.nl/9090_features.asp staat dus wel degelijk de NL variant. Lijkt erop dat QTek het zelf niet snapt. (Interne mailing niet ontvangen oid???).

Ik zou Qtek als je ze belt zelf even wijzen op hun eigen site. Anders neem je als aanspreek punt de winkel waar je hem gekocht hebt. Zij moeten je zeker verder kunnen helpen (willen is een tweede).

aanvulling: Hebben we het nu over het OS wat erop draait, of over het feit dat het een NL toestel is (dus bedoeld voor de NL markt)??

[ Voor 15% gewijzigd door Angelfire op 22-06-2005 13:33 . Reden: aanvulling ]

I play my enemies like a game of chess...

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Het is dus niet nederlands omdat er geen nederlandse versie van het OS beschikbaar is. Alle PDA's en smartphones met een microsoft os erop kunnen niet in het nederlands.

Verwijderd

Topicstarter
het zit in mijn geval dus zo, op de qtek site moet je een emei nr invoeren dat volgens hen onbekent is ik heb vervolgens een mail gestuurd waarin ze me vertellen dat dit toestel een "grijs import" is en me dus niet helpen. ik weet nu niet waar ik terecht kan voor technise ondersteuning.
ik hoop niet dat de auto dealers dit gedrag over nemen, kan je niet meer op vakantie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 10:53 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 20:58

zAo

GPLv2 Fanboy

Wat heb je extra als je wel kan reggen op qtek.nl? Nieuwe ROMs? Windows Mobile 5?

Verwijderd

Topicstarter
tsja eerlijk gezegt zou ik dat dus niet weten ik hoop op updates en uitleg over instellingen zo simpel is deze machiene niet.
michien dat iemand die WEL op de site kan het ons vertellen.

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:59

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Als het grijs import is en QTek wil je niet helpen, dan is je leverancier (waar je hem gekocht hebt) de aangewezen persoon voor:
- technische ondersteuning
- of zorgen dat ie geregistreerd wordt

simpelweg: van jouw probleem hun probleem maken, want de leverancier heeft je grijs import gelevert om goedkoop te zijn (meestal dan), en dan moet hij ook op de bijhorende blaren zitten. (Tenzij er natuurlijk vermeld was dat het grijs import betreft, of je logischer wijs had kunnen verwachten dat het grijs zou kunnen zijn).

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:05:
tsja eerlijk gezegt zou ik dat dus niet weten ik hoop op updates en uitleg over instellingen zo simpel is deze machiene niet.
michien dat iemand die WEL op de site kan het ons vertellen.
We hebben er hier pas allemaal 1 van de zaak gekregen, ook allemaal via KPN. En ook allemaal precies hetzelfde probleem als jij hebt. Qtek blijft erbij dat het grijze import is (al denk ik meer aan een probleem aan hun kant, maargoed dat erkennen ze dus niet), dus zit er weinig anders op dan even op internet opzoeken hoe je door de "beveiliging" van de site van Qtek heenkomt. Schijnt vrij eenvoudig te zijn.

Het is een leuk ding, al is hij wel vrij.... buggy. Ik en mijn collega's hebben bijvoorbeeld allemaal problemen met het geluid. Speel maar eens een MP3 af in Windows Media. Als je Windows Media vervolgens gewoon afsluit met het kruisje rechts bovenin zonder eerst op de pauze-knop te tappen, dan geeft je toestel helemaal geen kik meer, geen MP3's, geen ringtones, geen waarschuwingssignalen.... helemaal niets meer. Enige optie is dan een reset.

Verwijderd

Topicstarter
als je het vinkje aan zet dat er voor zorgt dat je media player mag blijven spelen heb je dat probleem niet meer. tools- settings-audiovideo- continue playback
ik gebruik switch om dingen echt af te sluiten. verder hier geen problemen mee.

ennnuhh hoe doe je dat dan? door die site komen? misschien tipje van de sluier?

bedankt alvast ben dus niet de enige.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:47:
als je het vinkje aan zet dat er voor zorgt dat je media player mag blijven spelen heb je dat probleem niet meer. tools- settings-audiovideo- continue playback
ik geruik switch om dingen echt af te sluiten. verder hier geen problemen mee.

ennnuhh hoe doe je dat dan? door die site komen? misschien tipje van de sluier?

bedankt alvast ben dus niet de enige.
Sorry, verder kan ik je niet helpen. Ik heb een collega die echt helemaal internet-maf is. Aangezien die dingen bij voor het overgrote deel onder de noemer "infra" vallen (i.v.m. VPN via GPRS), heeft hij het allemaal uitgezocht. Toen ik hem zei, dat ik nog geen manual had kunnen downloaden (mijn Qtek kwam later dan de zijne) vanwege die registratie, wist hij me het hele verhaal al te vertellen. Hij had dus al ondervonden waar jij nu mee zit, had ook al contact gehad met Qtek waar ze hem niet wilden helpen. Hij had het zo gevonden, aldus collega.

Daarnaast mag het ook niet vanwege de GoT-policy.

Verwijderd

Het is niet zo zeer niet willen helpen maar niet kunnen helpen....

heb hier het zelfde probleem met een aantal (20) Q-tek's van KPN met de Q-tek's van Dangaard(eigenaar van qtek.nl en improteur van Q-tek) heb helemaal geen problemen.
krijg van hun gewoon netjes de updates en gaan er netjes op.
alleen als ik deze weer op de KPN Q-tek's wil zetten zoet hij het niet.
gedeld met dangaard over het probleem en kreeg toen netjes een antwoord.

[qoute]
KPN improteert deze Q-tek's zelf vanaf fabriek, hierdoor mogen wij geen ROM's leveren tevens zijn de Q-tek's beveiligd zodat niet de verkeerde ROM erop gezet kan worden en dus ook niet die van een andere importeur.
[\qoute]

deze qoute is ongeveer heb ze een dag of 4 geleden aan de telefoongehad en die uitleg kreeg ik.
ben nu bezig met onze acount manager van KPN om de ROM update te krijgen.
hopenlijk heb ik deze binnenkort.

volg de volgende thread maar
http://www.pocketpc-club.nl/forum/showthread.php?t=54736&highlight=qtek+9090

• emaurer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06-2024

emaurer

Voor de rest gaat alles Goed

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:03:
Het is niet zo zeer niet willen helpen maar niet kunnen helpen....

heb hier het zelfde probleem met een aantal (20) Q-tek's van KPN met de Q-tek's van Dangaard(eigenaar van qtek.nl en improteur van Q-tek) heb helemaal geen problemen.
krijg van hun gewoon netjes de updates en gaan er netjes op.
alleen als ik deze weer op de KPN Q-tek's wil zetten zoet hij het niet.
gedeld met dangaard over het probleem en kreeg toen netjes een antwoord.

[qoute]
KPN improteert deze Q-tek's zelf vanaf fabriek, hierdoor mogen wij geen ROM's leveren tevens zijn de Q-tek's beveiligd zodat niet de verkeerde ROM erop gezet kan worden en dus ook niet die van een andere importeur.
[\qoute]

deze qoute is ongeveer heb ze een dag of 4 geleden aan de telefoongehad en die uitleg kreeg ik.
ben nu bezig met onze acount manager van KPN om de ROM update te krijgen.
hopenlijk heb ik deze binnenkort.

Ik kreeg het volgende antwoord van KPN... eea gedaan en het werkt

Geachte heer Maurer,

Van de betreffende afdeling ontving ik het volgende antwoord op uw e-mail.

U vindt op de volgende pagina meer informatie over de ROM-update (inclusief een link naar de update):

http://www.pocketpc-club....55243&highlight=qtek+9090

Wij kunnen u helaas niet aan een Nederlandstalige handleiding helpen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Suzanne Vruggink
Klantenservice KPN

Verwijderd

Kijk, daar hebben we wat aan! Nu wachten op de nieuwe ROM... die de bekende problemen op gaat lossen (hopelijk).
Pagina: 1