Toon posts:

Pentax 330RS: A90 error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend heb ik m'n memory card volgeschoten, daarna de hele map ontladen op m'n pc en toen nieuwe foto's proberen te maken totdat m'n fotocamera aangaf dat er (geloof ik) 'No Pictures' waren en opnieuw was de 'Memory Card' vol. Redelijk tegenstrijdig dus. Ik kon er geen kant mee uit dus ik heb de fotocamera opnieuw aan en uit gedaan maar toen kreeg ik een andere error die niet meer weg te krijgen is: op een zwart schermpje blijft in witte letters 'A90' staan.

Ik heb inmiddels de ScanDisk en de batterij er opnieuw uitgehaald en ingedaan en zelfs een andere ScanDisk maar dit mocht helaas niet baten.

Als ik de camera aansluit op m'n pc kan ik nog wel in de mapjes kijken maar daar houdt het ook mee op. Via google kwam ik erachter dat er meer mensen zijn met dit probleem maar dan met een andere Pentax dan de 330RS. Met een simpele Firmware-update konden ze het verhelpen. Alleen jammer dat er voor de 330RS geen Firmware beschikbaar is.

Zijn er nog andere opties behalve de fotocamera terug te sturen?

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Heb je nog garantie? Bel ff Pentax anders. Inderdaad na veel zoeken wel firmware maar net niet voor de Rs.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

offtopic:
Waarom noemt iedereen die kaarten toch ScanDisk ipv Sandisk :?