Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Upgrade TomTom5 2x installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de upgrade van TT5 aangeschaft. Nu heb ik 2 Ipac's (1 standaard in de auto), echter krijg ik bij de 2e installatie, bij het ingeven van de productcode de melding dat deze al is aangemaakt.
Is hier een oplossing voor?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59

-ET-

Phone Home

nee volgens mij niet. Tomtom mag maar op 1 pda geinstalleerd worden. Je zal er dan toch een 2de licentie bij moeten kopen

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Lijkt me logisch, je hebt maar voor één apparaat een licentie.

Verwijderd

Jah, cracked navigator.exe gebruiken :X . Mag alleen niet.

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:34:
Ik heb de upgrade van TT5 aangeschaft. Nu heb ik 2 Ipac's (1 standaard in de auto), echter krijg ik bij de 2e installatie, bij het ingeven van de productcode de melding dat deze al is aangemaakt.
Is hier een oplossing voor?
Wat nou als je TomTom installeert op een PDA, je activeert hem en die PDA gaat stuk?

Je krijgt een nieuwe PDA en kan ineens je TomTom niet meer installeren? Hoe gaan ze daar mee nu mee om dan? Heb dit 1 x meegemaakt, moest je tijdje wachten voordat je opnieuw kon activeren. Behoorlijk kut!

Ik zou ze ff een belletje / mailtje geven :)

Edit:

offtopic:
Warning: mssql_query(): message: Incorrect syntax near the keyword 'AND'. (severity 15) in /home/www/library/mssql.php on line 226

Warning: mssql_query(): Query failed in /home/www/library/mssql.php on line 226

SQL ERROR : Incorrect syntax near the keyword 'AND'.
SELECT *, W.ID AS WID FROM Web_Box W, Web_Box_Details WD, Web_HomePage_Web_Box WR WHERE W.ID = WR.Web_Box AND WR.Web_HomePage = 5 AND WD.Web_Box = W.ID AND WD.Web_Language = AND (WD.Web_Publication = 2 OR WD.Web_Publication = 2) ORDER BY WR.SortOrder
in line 337 of /home/www/library/webobject.php - function sqlfetchallrowsasobjects

Dat zal hem nu even niet worden })

[ Voor 34% gewijzigd door _Brake_ op 22-06-2005 12:53 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bij de vorige tomtom mocht je de tweede PDA pas na een maand of twee installeren. Maar of dat nu weer geldt weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
De site ligt eruit. Heeft iemand het telefoonnummer?

Verwijderd

Topicstarter
De site ligt eruit. Heeft iemand het telefoonnumer voor me?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 13:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een meeltje gestuurd en het verzoek gekregen om de apparaatcode's op te sturen. Helaas kan ik 'm op de HP h2210 niet vinden. Iemand enig idee?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Volgens mij geeft het TomTom Navigator 5 programma zelf de apparaatcode op het moment dat je een kaart wil activeren.

Verwijderd

Je kan het doen, ik heb het toevallig vandaag ook gehad voor een klant van me. Het is natuurlijk niet de bedoeling maar je kan het proberen. Je kan Tom Tom maar op 1 app installeren met die code, logisch van je koopt de software maar 1 keer en hebt dus ook maar 1 licentie. Als je app nou stuk gaat dan kan je door de helpdesk te bellen, en dan via van allerhande dingen te faxen misschien een nieuwe code krijgen. Maar nogmaals, als je ding stuk is en dat moet je dan dus ook bewijzen. MAar goed, je kunt het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis..

Maar nogmaals...het is niet erg netjes natuurlijk..
Pagina: 1