[ET] Losing Key Packets

Pagina: 1
Acties:
  • 2.337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Hi,

Ik word dus constant gekickt door Punkbuster bij het spele van Enemy Territory met de boodschap; "Losing Key Packets". Ik ben al gaan kijken op de site van Punkbuster in hun FAQ maar daar staat toch niets in betreffende deze foutmelding.
Weet iemand van jullie mss wat eraan te doen. Het is namelijk zeer klote om telkens als je aan het game bent na +/- 15 min te worden gekickt voor 5 min.

packard

gianada

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Update je PB files even handmatig. Dit is meestal de oplossing (www.evenbalance.com)

Living the American Dream

• gianada
Dat heeft dus niet geholpen. Ik heb alle files gedownload, handmatig geupdate maar niets werkt. :(

gianada

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

gianada schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:44:
Dat heeft dus niet geholpen. Ik heb alle files gedownload, handmatig geupdate maar niets werkt. :(
Omdat niet alle ET'ers in SPV kijken, zou ik je aanraden om dit probleem ook even in het topic te plaatsen dat je hier kan vinden: [rml][ PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 10[/rml]

Mijn enige hint (wel een vage) die ik je kan geven is dit:

http://www.etnation.co.uk...rums&file=viewtopic&t=696
What's more, Punkbuster will often kick players for reasons other than cheating, such as:-

* losing key packets
* authentication failed
* cvar out of range
* server running old version

The first 2 indicate the player crashed or is having network problems. The last 2 mean they're using a cvar out of range (see the section below on Cvars) or the server hasn't been updated and there's a mismatch between client and server versions of Punkbuster. These kicks DON'T mean the player concerned is cheating.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• gianada
Ja, maar stel dat ik netwerk problemen zou hebben waerom kan iuk dan nogaltijd op het internet?
En nog stommer, als ik netwerk problemen heb moet ik daarom toch niet voor 5 min gekickt worden. Logisch dat ik dan weg val, maar die 5 minuten? :X

gianada

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 22:25
Gebruik je firewall/router? Zoja zorg dat alles goed openstaat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Het lijkt me sterk dat het aan instellingen van je router ligt. Er hoeven voor ET geen inkomende poorten open te staan (zoals eigenlijk bij alle spellen). Bovendien zou het probleem dan namelijk ook direct optreden en niet pas naar 15 min.

Maar het is misschien wel interessant om je netwerk te controleren. Gebruik je een draadloze verbinding die af en toe wegvalt? Is je router instabiel en reset hij zichzelf?

Nu gebruikt ET datagrams (geen "connectie" vereist) dus zelfs al zou de verbinding van je router wegvallen en na een paar seconden weer terugkomen, dan zou daar ET op een paar seconde lag na, geen hinder van moeten ondervinden.

Over het algemeen is het meestal een crash die iets dergelijks veroorzaakt en niet echt een netwerk probleem. Er was de laatste tijd al vaker sprake van problemen met punkbuster in combinatie met bepaalde software... misschien is dit een vergelijkbaar probleem?

[ Voor 18% gewijzigd door Infinitive op 23-06-2005 12:55 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
heb je eens /cl_maxpackets 100 gedaan ?

de losing packets is volgens mij net iets als "no packet flow" wat betekent dat er geen verbinding meer is.. met wat voor ping speel je ?

en een firewall kan idd de boosdoener zijn

[ Voor 80% gewijzigd door h3ll op 23-06-2005 16:01 ]

• gianada
Hmm ik heb nu men harde schijf eens geformateerd en weer opnieuw geïnstalleert. Het maakt geen verschil.
Hmm mss is het die firewall van Windows XP SP2?
>> Goed ik heb die even uitgeschakeld (werkte me toch op de zenuwen) en zal nu nog eens proberen.

[ Voor 25% gewijzigd door gianada op 23-06-2005 17:35 ]

gianada

• gianada
Hmm heb eens gekeken bij de instellingen van mijn firewall toen hij ingeschakeld was. Bij de uitzonderingen stond ET erbij, maar mss moet ik daar ook Pb bij zetten? Zoja, welke bestand dan, pbweb (het handmatig update bestand van pb)?
heb je eens /cl_maxpackets 100 gedaan
Dat ken ik niet. Gewoon ingeven in console ofwa?

[ Voor 19% gewijzigd door gianada op 23-06-2005 18:37 ]

gianada

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 14:22
in console intypen of gewoon in autoexec.cfg zetten

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• gianada
helpt ook niet :'(

gianada