Hallo,
Ik was "trots" eigenaar van de volgende pc:
De eerste 200GB harddisk werkt al een jaar prima, nog nooit echte problemen mee gehad..
Na het aansluiten van de níeuwe Harddisk en een nieuwe CPUfan (ipv de boxed heb ik nu een Glacialtech Igloo cooler die ZOU beter moeten zijn.. maar goed..) doen de harddisks (beide SATA, oude en nieuwe dus) het niet meer..
Bij het opstarten kreeg ik een melding van een missende NTLDR, dit klopt want hij wilde booten van m'n EX-Windows schijf, de 120 GB Maxtor (Windows is hier vanaf)..
In het BIOS ziet hij geen van beide schijven, ook niet individueel.
Daarnaast zien MaxBlast III & MaxBlast 4 ook niets..
Kabels zijn prima, en de stroomvoorziening is ook goed..
Ben hier nu al vanaf vanochtend vroeg mee bezig, maar ik ben nu nog geen stap verder.
Ik hoop dat hier iemand is die mij een handje kan helpen. Bedankt voor de reacties
Ik was "trots" eigenaar van de volgende pc:
- Asus P4P800E Deluxe
- P4 3 GHz (Prescott)
- 4x 512 mb DDR400 PC3200
- ATi Radeon 9800 Pro 128 MB
- 1x 120 GB Maxtor
- 1x 40 GB WD
- 1x 200 Gb Maxtor (Sata) --> Diamondmax 9 Plus
De eerste 200GB harddisk werkt al een jaar prima, nog nooit echte problemen mee gehad..
Na het aansluiten van de níeuwe Harddisk en een nieuwe CPUfan (ipv de boxed heb ik nu een Glacialtech Igloo cooler die ZOU beter moeten zijn.. maar goed..) doen de harddisks (beide SATA, oude en nieuwe dus) het niet meer..
Bij het opstarten kreeg ik een melding van een missende NTLDR, dit klopt want hij wilde booten van m'n EX-Windows schijf, de 120 GB Maxtor (Windows is hier vanaf)..
In het BIOS ziet hij geen van beide schijven, ook niet individueel.
Daarnaast zien MaxBlast III & MaxBlast 4 ook niets..
Kabels zijn prima, en de stroomvoorziening is ook goed..
Ben hier nu al vanaf vanochtend vroeg mee bezig, maar ik ben nu nog geen stap verder.
Ik hoop dat hier iemand is die mij een handje kan helpen. Bedankt voor de reacties
[ Voor 8% gewijzigd door Sypher op 22-06-2005 14:22 . Reden: Zinnetje afgemaakt :) ]