Toon posts:

terugkopieren wpa.dbl werkt weer niet

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dat weg- en terug-kopieren van het wpa.dbl bestandje naar (in mijn geval) D:\windows\system32
en een geslaagde her-activatie, is dat nog afhankelijk van de aanmaakdatum van wpa.dbl??

want let op! als XP voor de eerste keer is geactiveerd (met analoog modem) is de datum van het nieuwe wpa.dbl namelijk wel jonger dan de aanmaak van bijvoorbeeld de mappen of een of ander ander belangrijk XP-systeem-bestand!

zou dat meespelen??

:|

ps hardware is NIET, niks aan veranderd

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 11:54 . Reden: witregel weggehaald ]

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-03 09:07
Je kunt toch de datum ervan veranderen? ;)

Wanna play?

Verwijderd

Topicstarter
nee, je kunt wel je systeemdatum veranderen, veranderen datum van bestand doe je met norton of zo (maar werkt weer niet op 32-bits FAT-station)

kopieren en plakken van inhoud in nieuwer txt-bestand (en die hernoemd naar wpa.dbl) werkte ook niet...

kortom, met elke windows-versie zijn er weer nieuwe problemen (nieuw! nu nóg lastiger, nóg vervelender)

(waarom moet ik mijn legaal verkregen software trouwens iedere keer opnieuw activeren??,
ik hoef toch ook niet iedere keer naar de fabrikant van mn auto te bellen als er nieuwe banden omheen zitten of zo? hou toch op zeg!)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt je vraag hier: [rml]keith246 in "[ XP] Activatie opslaan."[/rml] ook al gesteld, aangezien dat topic meer informatie bevat ga ik dit sluiten.

Zou je aub niet willen dubbelposten?

Dit topic is gesloten.