Toon posts:

Ati dvd player geeft aan: te weinig videogeheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ati rage II c 8mb kaart kan geen dvd afspelen via ati dvd player (cinema)
ook niet in 640 x 480 bij 256 kleuren.
wie weet de oplossing, wil het liefst geen andere dvd-player gebruiken????????

Verwijderd

Dan maar een andere videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
bla, bla, bla

Verwijderd

Tis wat hij zegt hoor , het gaat gewoon niet met zo'n baggere Rage , koop een GF2 MX of TNT2 , kdenk dat zelfs Voodoo Banshee het kan .

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Sorry hoor, maar die Rage II kan makkelijk DVD afspelen met 8MB erop hoor. Ik zou het eerder in de drivers zoeken, heb je die al geprobeerd te updaten? of eventueel een andere (software) DVD player geprobeerd?

[edit] Mmh. ik lees weer te snel.. Waarom wil je geen andere Player gebruiken? de ATI Player is gebaseerd op wat tegenwoordig de Ravisent Cinemaster Mediaplayer heet volgens mij. Ze mogen er dan onderling allemaal anders uit zien maar de DVD Players van ATI,Matrox en Elsa zijn volgens mij allemaal hierop gebaseerd.. Ik zou maar eens een nieuwere versie van die player proberen.. ik geloof dat ATI trouwens als een van de weinigen ook updates voor hun DVD player heeft (al gechecked?)

Laat maar.. .

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat ik dus niet kan afwijken kwa kaart en speler. ik kan nog wel even een andere driver proberen, maar ik denk niet dat het daar aan ligt. maaar iig bedankt

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Waarom zou je niet kunnen afwijken qua player?

Laat maar.. .

Pagina: 1