Ik heb een werkende php site die html genereerd, maar ik wilde van enkele knoppen plaatjes maken, maar dan werkt hij ineens niet meer... Ik snap er echt helemaal niets meer van omdat dit volgens de tutorials gewoon moet werken.
Wel werkende code:
Niet werkende code:
Code die er iets mee doet:
In mijn ogen is er niets veranderd omdat je nog steeds een post doet alleen nu ipv van een knop een plaatje gebruikt...
Wel werkende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <form method='post'><table border="1" width="100%"><tr><?php
if (mysql_num_rows($qry) > 0) {
for ($i = 0; $i<mysql_num_fields($qry); $i++)
{
$temp = mysql_field_name($qry, $i);
echo "<td align=center>". mysql_field_name($qry, $i) . " <strong><INPUT TYPE='submit' NAME='test' VALUE='$temp'></td>";
}
}
?></tr></form> |
Niet werkende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <form method='post'><table border="1" width="100%"><tr><?php
if (mysql_num_rows($qry) > 0) {
for ($i = 0; $i<mysql_num_fields($qry); $i++)
{
$temp = mysql_field_name($qry, $i);
echo "<td align=center>". mysql_field_name($qry, $i) . " <strong><INPUT TYPE='image' SRC='up.gif' NAME='test' ALT='test' VALUE='$temp'></td>";
}
}
?></tr></form> |
Code die er iets mee doet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| if (isset($_POST['test']))
{
if($_POST['test'] == "Datum")
{
$qry = mysql_query("SELECT * FROM $machine WHERE Datum BETWEEN '$Bdatum' AND '$Edatum' GROUP BY Datum,Tijd ORDER BY Datum", $link);
}
if($_POST['test'] == "Tijd")
{
$qry = mysql_query("SELECT * FROM $machine WHERE Datum BETWEEN '$Bdatum' AND '$Edatum' GROUP BY Datum, Tijd ORDER BY Tijd", $link);
}
if($_POST['test'] == "Code")
{
$qry = mysql_query("SELECT * FROM $machine WHERE Datum BETWEEN '$Bdatum' AND '$Edatum' GROUP BY Datum, Tijd ORDER BY Code", $link);
}
}
else
{ |
In mijn ogen is er niets veranderd omdat je nog steeds een post doet alleen nu ipv van een knop een plaatje gebruikt...