[XP] Media Player is weg in IE

Pagina: 1
Acties:

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 16:58

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
hoi hoi

ik heb de laatste tijd het probleem dat wanneer er een filmpje op internet staat wat nrmaal met dat windows mediaplayer word afgespeeld, dat is helemaal weg

dat hele ding van mediaplayer zie ik niet meer, en wat ik nu dus zie is gewoon een lege ruimte op de plaats.

iemand een idee hoe dat kan?

grtn Henri

@Surkow : dan moet hij het mediaplayertje toch wel laten zien? en ik zie er helemaal niets van, ik weet dus dat hij het anders met mediaplayer doet, als ik dat niet wist en ik zou nu voor het eerst kijken, dan kon ik dat er niet uithalen, khad laatste regel van jou niet gelezen sorry reactie staat ook nog onderaan

@MADG0BLIN : denk het haast niet, want dan moest hij denk ik ook niet doen als je gewoon een filmpje download en bekijkt toch?

[ Voor 47% gewijzigd door zwartemerel op 22-06-2005 10:13 ]

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 21:58
Bestandstypen verwijzingen verdwenen misschien?

• zwartemerel

zwartemerel

Topicstarter
oeps vergeten [WINXP/IE] ervoor te zetten,kan dat nog een admin doen of kan ik dat zelf ook?

het is verder Windows XP

• zwartemerel

zwartemerel

Topicstarter
@MADG0BLIN : denk het haast niet, want dan moest hij denk ik ook niet doen als je gewoon een filmpje download en bekijkt toch?

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-08 15:55

Surkow

$µr|{0w

zwartemerel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:07:
hoi hoi

ik heb de laatste tijd het probleem dat wanneer er een filmpje op internet staat wat nrmaal met dat windows mediaplayer word afgespeeld, dat is helemaal weg

dat hele ding van mediaplayer zie ik niet meer, en wat ik nu dus zie is gewoon een lege ruimte op de plaats.

iemand een idee hoe dat kan?

grtn Henri
Een lege ruimte betekent dat je speler het formaat wel herkent maar niet kan decoderen. Een codec probleem kan het dus zijn.

Edit: Graag je vorige post editten als er niemand na jou iets post.

[ Voor 6% gewijzigd door Surkow op 22-06-2005 10:11 ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

• zwartemerel

zwartemerel

Topicstarter
@Surkow : dan moet hij het mediaplayertje toch wel laten zien? en ik zie er helemaal niets van, ik weet dus dat hij het anders met mediaplayer doet, als ik dat niet wist en ik zou nu voor het eerst kijken, dan kon ik dat er niet uithalen

ben ffies weg,,reageer zo wel weer

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-08 15:55

Surkow

$µr|{0w

zwartemerel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:12:
@Surkow : dan moet hij het mediaplayertje toch wel laten zien? en ik zie er helemaal niets van, ik weet dus dat hij het anders met mediaplayer doet, als ik dat niet wist en ik zou nu voor het eerst kijken, dan kon ik dat er niet uithalen
Ik had laatst Windows XP zonder media player geïnstalleerd. In plaats daarvan heb ik Media Player Classic geïnstalleerd. Deze had ik met WMV bestanden geasocieerd. Op een aantal websites kwam ik er echter achter dat ik geen codecs had van WMV bestanden omdat ik geen Windows Media Player had geïnstalleerd. Er kwam alleen een leeg scherm op de plaats van het filmpje. Ongeveer hetzelfde probleem dus als bij jou.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

zwartemerel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:09:
oeps vergeten [WINXP/IE] ervoor te zetten,kan dat nog een admin doen of kan ik dat zelf ook?
offtopic:
Dat is trouwens in SA niet echt verplicht omdat het OS zelf niet altijd relevant is (maar bij zoiets is het nog zeker wel handig). Ik heb het aangepast, overigens kan je dat ook via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport vragen :)

Een missend codec zou inderdaad kunnen, download eens een dergelijk bestand en kijk welk codec het is (met bijv. gspot, zie de SA FAQ).

Andere opties zijn misschien er staat ergens een koppeling verkeerd: installeer de nieuwste mediaplayer als je nu nog een oudere hebt. Of een bokkende virusscanner oid: zet die eens uit als test

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• zwartemerel

zwartemerel

Topicstarter
Mensen bedankt, kheb onder software media player 10 verwijderd, en opnieuw gedownload en geinstaleerd en alles werkt weer perfect

drankjewel

grtn Henri

Pagina: 1