Whatever.
'k heb gewoon een stelletje ranzig Aars-shima's (Trut boxjes dus)
Verwijderd
tja ik heb de Creative DTT2550 ofzo iets, 6speakers
MAar ik ben er zeer tevreden over, hier heb je natuurlijk niks aan, je hoeft alleen achter he, gewoon een paar leuke boxjes halen in een pc store, is al voldoende
MAar ik ben er zeer tevreden over, hier heb je natuurlijk niks aan, je hoeft alleen achter he, gewoon een paar leuke boxjes halen in een pc store, is al voldoende
Waarschijnlijk is het wel verstandig om in dit geval computer speakers te gebruiken, want voor gewone (passieve) HiFi speakers heb je een extra versterker nodig. In computer speakers zit al vaak een versterker (actief dus). Scheelt een hoop geld.
En als je muziek gaat luisteren zet je achter gewoon uit.
Jag
En als je muziek gaat luisteren zet je achter gewoon uit.
Jag
Welke kan ik dan het beste nemen, de gene die de beste frequentie range heeft? b.v vanaf 50Hz, i.p.v 2000 Hz?
Whatever.
Lekker realistische getallen
.
Gewoon in de winkel luisteren, en zo uitkiezen. Aan de specs valt niet echt heel veel te zien. Maar ik zou de freq response wel als belangrijste zien. Alleen het vervelende is dat er met specs van computer speakers altijd gerommeld is, vooral met de power ratings. Je kan er geen touw aan vastknopen. Zo wordt -als ik het me goed herrinner- de freq response genoteerd (verzonnen getallen uiteraard):
56-21000 Hz -3 dB 140 degrees horizontal axis
Jag
Gewoon in de winkel luisteren, en zo uitkiezen. Aan de specs valt niet echt heel veel te zien. Maar ik zou de freq response wel als belangrijste zien. Alleen het vervelende is dat er met specs van computer speakers altijd gerommeld is, vooral met de power ratings. Je kan er geen touw aan vastknopen. Zo wordt -als ik het me goed herrinner- de freq response genoteerd (verzonnen getallen uiteraard):
56-21000 Hz -3 dB 140 degrees horizontal axis
Jag
Pagina: 1