Ik krijg een blauw scherm (zoals je dat vaker hebt bij kritieke fouten van windows) alleen dan zonder tekst als ik de eerste stappen op de battlefield zet. Dus alles is geladen, ik kies een kant en daarna begin ik te lopen. In 8 van de 10 gevallen krijg ik meteen een baluw scherm, kan ik niks meer, alleen resetten. Bij 2 van de 10 gevallen krijg ik dit scherm binnen de 10 minuten. Kan dan niks meer, geluid valt weg, kan alleen nog resetten.
Dit gebeurt overigens ALLEEN in de MULTIPLAYER versie. Doe ik singleplayer, dan is er niks aan de hand. Loopt alles prima.
Heb alles wat overgeclockt was al op default gezet. Nieuwe videodriver (ATI 5.6) geinstalleerd, helaas zonder resultaat. Dacht misschien aan hitte, maar ook nu het echt niet meer warm is op mijn kamer krijg ik hetzelfde blauwe scherm.
Spel al een keer opnieuw geinstalleerd, helaas geen verbetering.
Specs:
AMD 2600+
9800 Pro
1 gig DDR400
A7N8X-E Deluxe
TU/e internet verbinding (T1)
Iemand een idee??
Dit gebeurt overigens ALLEEN in de MULTIPLAYER versie. Doe ik singleplayer, dan is er niks aan de hand. Loopt alles prima.
Heb alles wat overgeclockt was al op default gezet. Nieuwe videodriver (ATI 5.6) geinstalleerd, helaas zonder resultaat. Dacht misschien aan hitte, maar ook nu het echt niet meer warm is op mijn kamer krijg ik hetzelfde blauwe scherm.
Spel al een keer opnieuw geinstalleerd, helaas geen verbetering.
Specs:
AMD 2600+
9800 Pro
1 gig DDR400
A7N8X-E Deluxe
TU/e internet verbinding (T1)
Iemand een idee??
[ Voor 6% gewijzigd door bosaap22 op 22-06-2005 00:35 ]