Toon posts:

video kaart doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen,
ik heb laatste tijd een probleempje met mijn video kaart, of de software daar van. ik heb zelf een nvidia fx 5600. ik heb wel de laatste drivers geinstalleerd.
maar mijn volgende probleem is, dit :
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL902/3741855/7719106/101565818.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic18.picturetrail.com/VOL902/3741855/7719106/101564347.jpg

zoals je bij het eerste plaatje kan zien, zien die balken er links vaag uit, ook de pictogrammen kloppen niet. En zoals je bij plaatje 2 ziet, ziet die computer er vaag uit.
1024 x 768 heb ik altijd gehad, en dat is ook de juiste resolutie.
ook andere dingen zien er anders uit, bijvoorbeeld , het pictogram van microsoft word, is normaal blauw, nu veranderd in groen. :'(
Pas als ik mijn computer opnieuw opstart of eerst naar 800 x 600 ga en dan weer naar 104 x 768 is het weer normaal. :?
Ik vind het maar vaag. maar het is wel irritant en vaag. weten jullie wat ik hiertegen kan doen,
in ieder geval bedankt!!

mazzel

Verwijderd

Ik denk zelf dat of het geheugen van je kaart kapot is, of dat er een probleem is met de drivers.. Welke drivers heb je er momenteel opstaan? Heb je al geprobeerd de drivers van je videokaart te cleanen en weer opnieuw dr op te zetten??

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

hoe lang heb je de kaart al??
kan het door het warme weer komen misschien??

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
Version: 71.89
Release Date: April 14, 2005
WHQL Certified

deze versie heb ik erop staan, ik had laatst ook al eentje een versie 77 ofzo gedownload, maar die had hetzelfde probleem. Ik kan wel proberen alles eerst eraf te gooien, misschien doe ik dat wel
ik heb deze kaart nu een jaar ofzo dacht ik.
als ik die drivers eraf gooi, kan ik nog wel dan gewoon windows zien enzo, of ziet dat dan er verrot uit.

• AzzKickah
  • Laatst online: 22-08 03:15

AzzKickah

06-CENSORED

Heb je de gelegenheid om de kaart een paar uur in een ander systeem te testen, ook met warm weer voor de zekerheid?

Verwijderd

of met een knoppix cd'tje booten ofzo en testen of ie het dan ook heeft

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb die gelegenheid wel, alleen ik weet niet echt ofzo hoe ik een 3d kaart eruit moet halen, maar ik zat net ff te unrealen maar hij werd wel behoorlijk heet, computer staat ook op zolder daar niet van. Maar volgens mij heb ik dit al langer dan het warmen weer. Maar ik sluit niks uit.
maar het vage van het hele verhaal is, dat ik hem vrij makkelijk weer normaal kan laten draaien... dus gewoon door naar 800x600 te gaan en weer terug. Dan ziet alles er weer normaal uit,

• AzzKickah
  • Laatst online: 22-08 03:15

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:51:
ja ik heb die gelegenheid wel, alleen ik weet niet echt ofzo hoe ik een 3d kaart eruit moet halen, maar ik zat net ff te unrealen maar hij werd wel behoorlijk heet, computer staat ook op zolder daar niet van. Maar volgens mij heb ik dit al langer dan het warmen weer. Maar ik sluit niks uit.
maar het vage van het hele verhaal is, dat ik hem vrij makkelijk weer normaal kan laten draaien... dus gewoon door naar 800x600 te gaan en weer terug. Dan ziet alles er weer normaal uit,
Ja dan zit er dus toch iets niet goed in die kaart. Zou wel handig zijn om m te testen in het andere systeem, dan kun je evt. nog het 1 en ander uitsluiten.
Pagina: 1