Toon posts:

[XP] MMC "kan het geselecteerde bestand niet vinden"

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde de management console starten (rechtermuis deze computer - beheren) en krijg nu elke keer deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenoomen.info/mmc.gif

Ik heb vanmiddag WinsockXPFix gebruikt, welke een foutmelding gaf (could not write, bla bla, waarschijlijk omdat microsoft antispy het blokkeerde...). Misschien dat daar de fout in zat.
Vorige week voor het laatst MMC gebruikt, dus kan niet zeggen wanneer het nu precies is ontstaan.

Google helpt ook niet: resultaten...

Wie kan me helpen?

Nog steeds dit probleem... erg lastig, omdat ik dit schermpje nog wel eens nodig heb...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 07:13 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En een andere MMC? "Services.msc" bijvoorbeeld? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:42:
En een andere MMC? "Services.msc" bijvoorbeeld? :)
Excact hetzelfde!

Ik kan ook geen terminal meer openen (externe desktop). Als ik mn user + pass invul, gooit hij me er meteen uit... Dit ging normaal ook altijd goed...

Services doet het niet meer, apparaatbeheer is ook kapot... Allemaal dezelfde melding...

Windows is twee weken geleden opnieuw geinstalleerd.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 09:10 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Er is inderdaad een hotfix voor, maar dan moet ik contact opnemen met microsoft...

Dat word maar een reinstall vanavond... Of ik probeer hem even een weekje terug te zetten in de tijd...
Ben blij dat ik gisteren een ftp heb opengezet, dan kan ik in ieder geval nog bij mn bestanden, maar erg vervelend is het wel

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Dat artikel wat je noemt, onder CAUSE staan een aantal voorwaarden. Misschien kun je daar eens naar kijken?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:22:
Dat artikel wat je noemt, onder CAUSE staan een aantal voorwaarden. Misschien kun je daar eens naar kijken?
Die oorzaken kunnen het niet zijn. Daar heb ik namelijk niets aan veranderd...
Ik ben bang dat dat programmatje WinsockXPFix mn register overhoop heeft gehaald..
Erg vervelend... Zodra ik thuis ben zet ik mn pc een weekje in de tijd terug (nadat ik een volledige backup heb gemaakt...). Hopelijk werkt dat wel... Ik had hem gisteren al een dag teruggezet, dus voordat ik dat programmatje gebruikte ( WinsockXPFix ), maar nog steeds hetzelfde.

Ik kwam erachter dat er wat fout was toen mn MySql server het ineens niet meer deed, wilde mmc opstarten en toen dus die fout... --> Systeem dagje terug en toen werkte mysql weer (reboot helpte niet), maar Mmc bleef in gebreke, en blijkt, dus ook mn externe desktop :|

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 09:42 ]

Pagina: 1