Mini-dv informatie terughalen

Pagina: 1
Acties:

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:51

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Ik ben bang dat ik het antwoord al een beetje kan raden, maar hier is mijn vraag:

Ik heb vanavond gefilmd op m'n diploma-uitreiking, erg leuk natuurlijk, maar ik heb op een gegeven moment even teruggespoeld om te kijken hoe iets eruit zag. Na afloop heeft nog iemand even gefilmt, maar ik was dus vergeten weer door te spoelen.

Juist het leukste stuk van de hele avond mist nu.

Is het mogelijk om dit nog terug te halen? Als het alleen maar het geluid zou zijn ben ik al blij

Ik hoop het!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Verwijderd

Is het mogelijk om dit nog terug te halen? Als het alleen maar het geluid zou zijn ben ik al blij
Ik hoop het!
Jij kan dat niet.

Maar als je er veel geld tegen aan gooit kun je een verzoekje indienen bij de NSA, CIA, AIVD of dat soort organisaties. De kans is zeker wel aanwezig dat zij je gegevens wel terug kunnen halen.
[Technische achtergrond: De tape loopt niet 2 keer precies hetzelfde over de koppen. Dus in de "zijwaardse" richting is vaak nog wel wat signaal van de oude opname te zien. Alleen wordt dat gigantische overstemd door het nieuwe signaal. Dus moet je het nieuwe signaal er af trekken, om het oude signaal te recoveren. Kost wel wat moeite, maar met voldoende budget en tijd lukt dat best...]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Oftewel, ga maar uit van het feit dat het niet lukt.

Het kan technisch gezien misschien wel, maar de kosten zullen gigantisch zijn.