beste mensen,
ik heb vandaag een mooie joystick gekocht van logtech (extreme 3d pro blaat ding) nu heb ik deze netjes geinstalled etc. etc. en hij is ook prima te configureren in windows.
ik kan knopjes instellen, en ik zie dat ze daadwerkelijk gedetecteerd worden..
MAARRRrr.. ingame doet dat ding dus echt helemaal niks..
ik heb al opnieuw directx geinstalleerd, en ook de driver daarna weer.
dit heeft niet geholpen.
in dxdiag geeft ie ook doodleuk aan dat er geen problemen zijn, dus aan directx zou het niet mogen liggen.
alleen nu zou ik hem natuurlijk wel graag gebruiken..
iemand een idee?
ik heb vandaag een mooie joystick gekocht van logtech (extreme 3d pro blaat ding) nu heb ik deze netjes geinstalled etc. etc. en hij is ook prima te configureren in windows.
ik kan knopjes instellen, en ik zie dat ze daadwerkelijk gedetecteerd worden..
MAARRRrr.. ingame doet dat ding dus echt helemaal niks..
ik heb al opnieuw directx geinstalleerd, en ook de driver daarna weer.
dit heeft niet geholpen.
in dxdiag geeft ie ook doodleuk aan dat er geen problemen zijn, dus aan directx zou het niet mogen liggen.
alleen nu zou ik hem natuurlijk wel graag gebruiken..
iemand een idee?
offtopic:
het topic staat in dit subforum omdat niemand me precies heeft kunnen vertellen waar hij moest. zelfs na op irc te vragen naar een mod wilde niemand me helpen, en ze vonden zelfs dat het niet uit maakte waar het topic kwam, want daar hadden we immers modjes voor.. (...right #t.net)
wanneer dit topic niet goed staat, kan een modje er dan ook svp bijzeggen waarom dit topic in een bepaald subforum moet?
het topic staat in dit subforum omdat niemand me precies heeft kunnen vertellen waar hij moest. zelfs na op irc te vragen naar een mod wilde niemand me helpen, en ze vonden zelfs dat het niet uit maakte waar het topic kwam, want daar hadden we immers modjes voor.. (...right #t.net)
wanneer dit topic niet goed staat, kan een modje er dan ook svp bijzeggen waarom dit topic in een bepaald subforum moet?
This message was sent on 100% recyclable electrons.