Toon posts:

Verzoekje-> code abc formule van visual basic

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst excuses voor dit bericht.
Ik weet niet of mijn verzoek wel de bedoeling is en volgens het reglement van het forum.

Ik heb de visual basic code nodig van de abc formule.
Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Dank u

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi help!, en welkom op GoT. :)

Dit topic is inderdaad expliciet niet de bedoeling van GoT in het algemeen, en dus ook niet van Programming & Webscripting. Je hebt dat ook kunnen lezen in de algemene FAQ: Het algemeen beleid, en bovendien in onze lokale FAQ van Programming & Webscripting: P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic. :)

We verwachten hier van topicstarters dat ze van tevoren zelf enige moeite doen voor ze een topic openen. Je vraag was namelijk met 2 tellen Googlen ook wel opgelost geweest ([google=pythagoras visual basic]). Bovendien is je vraag een zogenaamd scriptrequests, en die zien we hier niet graag. :)

Nog twee belangrijke documentjes voor dit subforum zijn onze quickstart, en bovendien het topic *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! ***, aangezien je topictitel ook niet al te duidelijk was. :)

Ik kan je aanraden om de bovengenoemde FAQs nog even door te lezen, dat maakt het forum voor ons allemaal een stuk prettiger. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.