welke newsreader?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Ik gebruikte vroeger altijd een speciale versie (bommanews) omdat mijn provider geen nieuwsgroepen van buitenaf doorgaf en bommanews in een specifiek formaat postte dat door al de klanten van deze isp werd gebruikt.
Ook met xnews heb'k wel wat ervaring maar dat wordt blijkbaar niet actief meer ontwikkelt en zou dan ook geen (native) support hebben voor NBZ files. Geen diee wat voor files dat zijn maar ze zijn blijkbaar wel belangrijk momenteel.

Wat is dus een goeie newsreader die ik kan gebruiken voor up en downstreamverkeer van binaries? Is er misschien ergens een up to date guide die alles nog een keertje uitlegt?

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:26

Tweaker.nu

we all float down here

ik werk zelf met newsleecher, is een erg fijne newsreader
heeft ook een supersearch functie waardoor je nzb-files niet echt nodig hebt

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ben je deze thread al tegengekomen?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:25

FaceDown

Storende factor.

grab-it van Shemes

Groetjes, FaceDown.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Aan zulke posts heeft de TS weinig: wat is er zo goed aan / wat maakt het beter?

• witchdoc
nu wel, maar zowat 2 jaar terug was xnews nog ideaal.. nu istie zwaar verouderd. Vrees dus beetje dat er veel is veranderd sinds dat threadje :)
GlowMouse schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:57:
Aan zulke posts heeft de TS weinig: wat is er zo goed aan / wat maakt het beter?
inderdaad, zeggenw at je gebruikt is leuk, maar zeggen waarom je't gebruikt is oneindig veel handiger :)

[ Voor 31% gewijzigd door witchdoc op 21-06-2005 23:09 ]

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:25

FaceDown

Storende factor.

GlowMouse schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:57:
[...]

Kan ie zelf toch ook opzoeken met google. Maar goed; zit alles in wat je nodig hebt, is simpel en ondersteunt NBZ's.

[ Voor 16% gewijzigd door FaceDown op 21-06-2005 23:13 ]

Groetjes, FaceDown.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[iT] -> [SA]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 18:46
Newsleecher voor het downloaden, een erg overzichttelijk programma.
In samenwerking met een nzb site ideaal downloaden.
En voor het uploaden powerpost, je kan zelf een uploadlimiet opgegeven zodat je niet al je bandbreedte kwijt bent tevens ondersteuning voor nzb en par2.

And this !! Is to go even further beyond!!!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Misschien kun je hier wel wat nuttige info vinden. Zelf gebruik ik Grabit i.c.m. Eweka. Bevalt me prima, alleen jammer dat GrabIt search niet meer gratis is. Wel nzb support natuurlijk. Verder is het een kwestie wat je gewend bent. Newsleeacher hoor ik ook goeie dingen over, maar ik kan er nog niet aan wennen.

• witchdoc
Uiteindelijk newsleecher met eweka gekozen.

Eweka heet trouwens wel foutieve bankgegevens op hun site staan. |:(
IBAN moet zijn: NL66 PSTB 0009594469 ipv NL66 POSTB 0009 594469 zoals ze op hun site hebben staan.

[ Voor 3% gewijzigd door witchdoc op 26-06-2005 18:22 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:46
FaceDown schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:12:
[...]

Kan ie zelf toch ook opzoeken met google. Maar goed; zit alles in wat je nodig hebt, is simpel en ondersteunt NBZ's.
Zit alles in wat ik nodig heb?
Heeft Grab-It dan tegenwoordig ook goede ondersteuning voor meerdere servers? Laatste keer dat ik het gebruikte nog niet... :P

Newsleecher heeft imo een perfecte ondersteuning voor meerdere servers, als je dat wilt. Je kunt gewoon prioriteiten instellen, en als een part mist op een server met p1 gaat ie het (nadat het op de andere p1 servers geprobeerd is dan) proberen op een p2 server. Werkt perfect... :)

Voor zover ik weet zit dat dus niet in GrabIt, maar dit zou veranderd kunnen zijn.

Wat ik verder fijn vindt aan Newsleecher: Het werkt gewoon lekker vlot. NZB's werken goed (Al zou dat met Supersearch niet meer nodig zijn, maar ik gebruik SS niet, ik ben altijd al wat terughoudend geweest met nieuwe technieken :+)

CPU en RAM gebruik is ook erg netjes.

Voor mij dus Newsleecher iig :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik gebruik Newsleecher. De grootste reden daarvoor is dat Newsleecher ondersteuning biedt voor meerdere servers.

Heb wanadoo (euronet) en dat gaat langzaam. Met Newsleecher kan ik met 2 e-mail adressen connecten en haal mijn maximum snelheid. :)

Verwijderd

Ik gebruik PowerFTD 0.9b (heel oud) icm met usenetjunkie, werkt al meer dan een jaar perfect en met nzb ondersteuning. Voor nzb's kan ik jullie [weg] meer dan aanraden, erg overzichtelijke site met de juiste data in categorieen.

[ Voor 11% gewijzigd door Spider.007 op 27-06-2005 15:37 ]

• witchdoc
Kan iemand me zeggen of ik voor die newsleecher elk jaar 30 dollar moet gaan neerleggen of dat ik dat eenmalig moet doen en daarna enkel als ik nieuwere versies wil na dat jaar?
KAn ik dus met een eenmalige betaling dat progsel blijven gebruiken? Wordt anders wel erg duur voor stukje software :(

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je kan na een jaar wel NL blijven gebruiken, alleen geen Supersearch meer. die moet je dan wel verlengen voor 30$ per jaar.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

gebruik ook al tijden newsleecher, voor binaries toch wel een heerlijk ding. forte agent is/was ook wel goed maar kon het niet meer bijhouden zonder de meerdere servers en draadjes.
Pagina: 1