dubbeltroll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1330910

Ben ik iets te voorbarig als ik om een edit vraag.
1) inhoudelijk van laag allooi
2) zeuren over de moderatie (en moderators zijn geen Br....jes)

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Edit is imo niet nodig, -1 volstaat prima :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Mag je het er nu alsnog van maken hij staat nu op nul

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Topicstarter
Mag je het er nu alsnog van maken hij staat nu op nul
Dat bedoelde ik dus. Ik snap wel dat tussentijds omlaagtimmeren misschien wel erg bot is en veel meer aanwezigheid van de powermoderators vraagt, maar met name onder dit onderwerp zie je gewoon dat er een heel sterke neiging tot modden op mening is.
Zoals bijvoorbeeld deze zou ik gewoon naar beneden trollen (heb ik zelfs ook gedaan), om van de reacties erop maar te zwijgen. Vooral de meest recente reactie, waarin de oprichter van de site betrokken is, vind ik te ver gaan. Maar ja, dan heb ik blijkbaar geen humor en wanneer toch, laten ze die shit lekker in de HK uitbroeden, daar kom ik voorlopig toch niet.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

koppie peest schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:01:
deze zou ik gewoon naar beneden trollen (heb ik zelfs ook gedaan)
Is strikt gesproken natuurlijk geen troll, maar kritiek op de nieuwswaardigheid van het artikel. Daarvoor volstaat een +0 prima (en @ time of writing staat 'ie daarop).
, om van de reacties erop maar te zwijgen. Vooral de meest recente reactie, waarin de oprichter van de site betrokken is, vind ik te ver gaan. Maar ja, dan heb ik blijkbaar geen humor en wanneer toch, laten ze die shit lekker in de HK uitbroeden, daar kom ik voorlopig toch niet.
Allemaal weinig hoogstaand idd. De meeste crewleden hebben trouwens een dikke huid als het om dit soort leeghoofdige b***s*** gaat, hoor - daar moet je niet van wakker liggen, dat doen wij ook niet ;)

Toch maar even met het puntenmachientje gespeeld: Deze naar flamebait (want dat is het natuurlijk wel); deze van z'n +3 grappig afgeholpen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Rataplan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:20:
Deze naar flamebait (want dat is het natuurlijk wel)
./.
deze van z'n +3 grappig afgeholpen.
Is dat een flamebait?
Persoonlijk vond ik 'm wel een beetje grappig, een flauw grapje moet zo nu en dan kunnen, en imo is de grootste grap dat Cergorach lijkt te denken dat Femme een meisje is :+ (ook al lijkt me dat wel vreemd voor iemand die al 5 jaar geregistreerd is).
./.
Die is wmb inhoudelijk bijna hetzelfde, maar dan later (ie dubbelpost?).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

botoo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:23:
en imo is de grootste grap dat Cergorach lijkt te denken dat Femme een meisje is :+
Crud, zo kan je 'm ook nog lezen :D Dan zou het idd een 'grappig' warranten, maar niet een bedoelde grap; ik ging er even blind van uit dat Femme hier oversexed lurkgedrag in de schoenen werd geschoven. Eigenlijk ga ik daar nog steeds vanuit, maar met iets minder stelligheid :+ Maar, zoals je verderop betoogt, het is in elk geval een dubbelpost want die andere is juist /eerder/ gepost. Die heb ik dan ook boven nul laten staan, maar een +3 grappig was me even teveel van het goede :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:23
Even m'n late reactie (ik kom toevallig op dit draadje omdat ik op m'n userid aan 't zoeken was). Dit was als grapje bedoeld omdat ik in 't verleden met m'n domme kop dacht dat Femme een meisjes naam was en dat Femme dus een meisje was. M'n grapje was daar dus een referentie naar, het het was zeer zeker niet als troll of hatelijk opmerking bedoelt. Maar kennelijk vonden een hoop tweakers 't dus wel grappig ;-)
Pagina: 1