Hallo,
Ik ben sinds een paar weken op zoek naar een nieuwe video kaart omdat ik momenteel een kaart heb waar ik een spel als battlefield 2 (demo) niet mee kan spelen op de hoogste settings.. alles moet op LOW staan om het vloeiend te hebben..
Mijn systeem specificaties:
CPU : AMD 2000+
MEM 1x 512 MB DDR, 1x 256 MB DDR
Videokaart: ATI Radeon 9600se (budget kaartje)
MOBO: Asus K7N8X-X
Het is mijn bedoelling dat ik een spel zoals battlefield 2 op de hoogste settings vloeiend kan spelen zonder eerst me hele pc te upgraden met een nieuwe cpu, moederbord en geheugen. Dus een kaart die nog wel op de AGP sloten werkt!! niet een PCI Express
Ik let niet zo erg op de prijs maar een dure kaart van 400 euro gaat me toch wel wat te ver.. laten we zeggen dat me budget tot 250 euro gaat.
Alvast bedankt voor de reply`s
Ik ben sinds een paar weken op zoek naar een nieuwe video kaart omdat ik momenteel een kaart heb waar ik een spel als battlefield 2 (demo) niet mee kan spelen op de hoogste settings.. alles moet op LOW staan om het vloeiend te hebben..
Mijn systeem specificaties:
CPU : AMD 2000+
MEM 1x 512 MB DDR, 1x 256 MB DDR
Videokaart: ATI Radeon 9600se (budget kaartje)
MOBO: Asus K7N8X-X
Het is mijn bedoelling dat ik een spel zoals battlefield 2 op de hoogste settings vloeiend kan spelen zonder eerst me hele pc te upgraden met een nieuwe cpu, moederbord en geheugen. Dus een kaart die nog wel op de AGP sloten werkt!! niet een PCI Express
Alvast bedankt voor de reply`s