Ik zou voor de Mda compact gaan. Ik heb zelf de p900(met 4 functies minder dan de p910 oa max 128mb memorystick, minder ram, minder kleuren en een zeer onhandig kleine qwerty toetsenbord onder toetsenbord) en de Mda compact. Grootste voordeel van de p900/p910 vind ik ook dat hij een lang meegaande batterij heeft, terwijl dit bij de mda compact maar 3 dagen zijn. Voor de rest vind ik de Mda in alle opzichten beter. P910 moet je memorystick kopen(wat natuurlijk duurder is en langzamer). Bij mda compact heb je SD nodig(goedkoper en sneller). Mda compact is iets kleiner en oogt mooier vind ik. MDA vind ik steviger door zijn behuizing. De p910 heeft vaak problemen met toetsenbord, waarvan de toetsen niet meer doen wat jij wilt.
Symbian(p910) is te beperkt op software gebied, daarentegen de Mda windows mobile heeft draaien, kan je er veel meer mee uithalen(tweaken, programma's installeren die jij ook op je pc hebt (natuurlijk wel een windows mobile variant))
Mda is een volwaardige Pocketpc met diens functies en als je wifi sd kaartje koopt kan je ook nog eens via een netwerk lekker internetten.
MAAR als jij niet zonder een toetsenbord kan, moet je de MDA achterwege laten. Tevens is de mda alleen in het engels verkrijgbaar, dus mocht je daarmee moeite hebben........
Alleen als je aan een mda begint, wil je er niet meer vanaf komen. Daarom ga ik ook the next generation Mda compact kopen
[
Voor 20% gewijzigd door
jozy op 21-06-2005 23:10
]