Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 20:30
Hallo ik weet het niet meer..

Ik moet een nieuwe telefoon uit zoeken en na al die topics te lezen en op internet gezocht en gekeken te hebben weet ik het niet meer.

De MDA Compact of de Sony Erricson P910

Vind het allebij mooie toestellen wat zouden jullie kiesen tussen die 2 welke voor en nadelen ??

alvast bedankt

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
Ik zou voor de Mda compact gaan. Ik heb zelf de p900(met 4 functies minder dan de p910 oa max 128mb memorystick, minder ram, minder kleuren en een zeer onhandig kleine qwerty toetsenbord onder toetsenbord) en de Mda compact. Grootste voordeel van de p900/p910 vind ik ook dat hij een lang meegaande batterij heeft, terwijl dit bij de mda compact maar 3 dagen zijn. Voor de rest vind ik de Mda in alle opzichten beter. P910 moet je memorystick kopen(wat natuurlijk duurder is en langzamer). Bij mda compact heb je SD nodig(goedkoper en sneller). Mda compact is iets kleiner en oogt mooier vind ik. MDA vind ik steviger door zijn behuizing. De p910 heeft vaak problemen met toetsenbord, waarvan de toetsen niet meer doen wat jij wilt.
Symbian(p910) is te beperkt op software gebied, daarentegen de Mda windows mobile heeft draaien, kan je er veel meer mee uithalen(tweaken, programma's installeren die jij ook op je pc hebt (natuurlijk wel een windows mobile variant))
Mda is een volwaardige Pocketpc met diens functies en als je wifi sd kaartje koopt kan je ook nog eens via een netwerk lekker internetten.

MAAR als jij niet zonder een toetsenbord kan, moet je de MDA achterwege laten. Tevens is de mda alleen in het engels verkrijgbaar, dus mocht je daarmee moeite hebben........

Alleen als je aan een mda begint, wil je er niet meer vanaf komen. Daarom ga ik ook the next generation Mda compact kopen :P

[ Voor 20% gewijzigd door jozy op 21-06-2005 23:10 ]

Verwijderd

Om je de keuze nog moeilijker te maken.....

Ik heb zowel de P900, P910i en de QtekS100 gehad. Allemaal fijne tst met ieder z'n voors en tegens. Uiteindelijk heb ik nu een Treo650 en gebruik ik de andere tst niet meer....
Ik kan eigenlijk geen enkele toepassing bedenken die de Qtek of de P910 had die de Treo niet heeft.
Op mn Treo heb ik mpeg/mpg/divx video voor DVD's, gebruik ik TT5 navigatie, kan ik spelletjes doen, heb ik internet, email etc. Wel heeft de Treo "maar" een 640x480 camera maar persoonlijk vind ik de kwaliteit van deze foto's veel beter dan de foto's van de Qtek. Ook is er voor de Palm veel software te vinden! Op nieuwemobiel.nl staat een goede review van de Treo650

Het grootste voordeel voor mij was het toetsenbord dat op de Treo bruikbaar is maar op de P910 absoluut niet. Ook het configureren van bv internet, emailaccounts etc werkt vele malen beter dan bij de Qtek en de P910i. Ook het probleem van de Qtek dat als de batterij helemaal leeg is, je alles opnieuw moet installeren kent de Treo niet.

Maar goed, als je toch moet kiezen uit de P910i en de Qtek zou ik voor de Qtek gaan....

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 20:30
De Treo650 vind er niet mooi uitzien (ieder zn eigen mening) en heb hem nog niet gevonden in combinatie met abbonement.

Dus ik blijf bij de P910 en Qtek

Collega van me zei die zelf die sony heeft dat ik niet voor Qtek moet gaan omdat hij vaak vast loopt ect. is dit waar of is die te trost op zn P910 ??

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je moet zeker gaan voor de Qtek S100, MDA-compact of Orange SPV M500 (allemaal zelfde toestel, maar alleen providergebonden) Echt vele malen beter dan 'n 'normale' SonyEricsson.

De S100, MDA-compact heeft echt zo veel functies! En als je er 'n bepaald iets op wilt hebben, zoek je wat op internet en hoppatee je vind 't programmaatje zo, zet 't erop mbv de meegeleverde software en 't bijgeleverde kabeltje en je bent klaar.

Echt doen! Als je eenmaal zo'n PDA hebt, wil je echt nooit meer anders!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit