Toon posts:

Systeem goed genoeg voor +/- 3 jaar (met updates!)

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag weten of mijn toekomstige systeem goed is om rond de 3 jaar mee te kunnen. Natuurlijk wel met eventuele updates, maar dat is niet zo'n probleem:

4 512MB PC3200 DDR, CL3 (Kingston) Cool-prices.nl € 162,-

1 AMD Athlon 64 3200+ Venice (S939, 2.0GHz, 5... Cool-prices.nl € 192,95

1 Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI (Sound, LAN,... Rax Nederland € 142,-

1 Cooler Master Centurion 1 CAC-T01 (No PSU, Zw... Cool-prices.nl € 43,95

2 Hitachi Deskstar 7K250, 120GB (7200rpm, SATA,... Alternate Computerversand Nederland € 138,-

1 NEC 16x48x, DV-5800c (Zwart) ANR Computers € 23,99

4 Spire RamCool BF2A01 (Aluminium) MNM Computers € 11,60

1 XFX GeForce 6600 256MB (PCI-e, 2x DVI, Passi... HardwareTotaal.nl € 132,96

2 Zalman CNPS7700-Cu (Socket 478/754/775/9... HardwareTotaal.nl € 71,90

Totaal € 919,35 0

Indien er op/aanmerkingen zijn graag wel onderbouwen, dus niet alleen 'brak', maar ook wat er dan zo 'brak' is, en wat een goed alternatief is wat geen conflicten met andere onderdelen oplevert.

P.S. het systeem is via de PW samengesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Waar is de voeding 8)7 En ja of hij geschikt is voor +/- 3 jaar ja dat kunnen wij natuurlijk niet bekijken. Ligt echt aan de eisen die jij stelt aan de PC. Waar zal hij zo al voor gebruikt worden.?

[ Voor 81% gewijzigd door MasterMike op 21-06-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:53

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Waarom koop je 2 Zalman 7700's???
En heb je geen voeding nodig?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Wat wil je hier mee doen?

Als je wilt kunnen webbrowsen, emailen en IM-en, kan hij makkelijk 3 jaar mee.

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:48

Twarp

just grin...

Je eigen persoonlijke component, het ben ik en blijf ik tevreden, ontbreekt. Ik kan niet zeggen of jij over 3 jaar nog steeds tevreden bent.

Voor de rest ziet het er wel netjes uit dacht ik zo, het hangt er voornamelijk van af wat je ermee gaat doen he.

Meh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voeding is er wel, stond alleen even niet meer in mijn winkel kar :S maar hieronder nog wat kleine specs:

Voeding Zalman ZM400B-APS, 400W (ATX): €66

Ik heb 2x een zalman koeler omdat deze schijnbaar ook past op een chipset, dus die kan altijd wel van pas komen.

Wat ik wil?
Standaard dingen als email, internet enz. Videobewerking, fotobewerking, webdesign, webscripting, en verder nog eventueel als backupserver gebruiken voor een webserver in Redbus, dus gewoon 1x per dag/week alles backuppen (ongeveer 500mb).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Eh, de 7700 past krap 1x in een full size ATX kast, bijna 13 cm doorsnee, een northbridge chip zit vlak onder de cpu, hoe moet dat passen? Zalman heeft wel een vergelijkbare (kleinere) northbridge koeler, te vinden op hun site, maar die 7700 past absoluut niet op je northbridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou je me dan aanbevelen voor een koeler te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:01:
Voeding is er wel, stond alleen even niet meer in mijn winkel kar :S maar hieronder nog wat kleine specs:

Voeding Zalman ZM400B-APS, 400W (ATX): €66

Ik heb 2x een zalman koeler omdat deze schijnbaar ook past op een chipset, dus die kan altijd wel van pas komen.
lol, nee niet echt :o

Zalman heeft voor de chipset de NB-47j

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/upload/product/7700_cu_c.jpg vs Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/upload/product/zm_nb47j_c.jpg (clickable)

Waarom koop je er nog losse koellichamen voor je geheugen bij trouwens? Als Kingston dat nodig vond hadden ze die er wel direct op geplaatst...

Overigens ben ik zelf geen fan van Kingston valueram met CL3 in combinatie met AMD processoren, heb er vaak genoeg trammelant mee gehad terwijl het met andere merken geen enkel probleem was.

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mischien ga ik wel voor dana-elec, als dat geen probleem is.

Die koelblokjes op het geheugen zijn omdat ik in mijn huidge PC vaak warm geheugen heb, en ik denk dat dit het wel wat moet afkoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ga je langs 6 verschillende webshops voor al die componenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een andere leverancier die ik persoonlijk ken, en die kan het tegen inkoopprijzen leveren (alleen aan mij). Dus ik bestel alles bij hem, maar ik zoek hier altijd de leuke prijzen op, zodat ik kan zorgen zodat ik altijd de scherpstre prijzen krijg.

Ik heb mijn systeem trouwens een beetje bijgeschaafd, het is nu dit:

Product Leverancier Prijs Rembours

4 512MB PC3200 DDR (Dane-Elec) SallandAutomatisering.nl € 180,04 € 8,45

1 Aerocool CoolPanel Black, Fan controller / 8 in... Empc Solutions € 38,- € 7,50

1 AMD Athlon 64 3200+ Venice (S939, 2.0GHz, 5... PC Megastore € 193,50 € 2,-

1 Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI (Sound, LAN,... PC Megastore € 143,95

1 Cooler Master Centurion 1 CAC-T01 (No PSU, Zw... Cool-prices.nl € 43,95 € 7,-

1 Hitachi Deskstar 7K250, 250GB (7200rpm, SATA,... Good Deal € 117,75 € 6,85

1 Microsoft Windows XP Home (Retail, NL) Retailsoft € 165,41 € 10,-

1 NEC 16x48x, DV-5800c (Zwart) ANR Computers € 23,99 € 7,50

1 NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart) PC Zaak € 46,59 € 3,95

1 Q-Tec Voeding, 450W Dual Fan Gold (ATX) Gistron € 22,90 € 5,-

4 Titan TFD-8025M12S (80mm, 3p) Quickspot € 7,08 € 6,-

1 XFX GeForce 6600 256MB (PCI-e, 2x DVI, Passi... iComputers € 133,- € 7,-

1 Zalman CNPS7700-Cu (Socket 478/754/775/9... MNM Computers € 38,95 € 1,56

Totaal € 1.155,11 € 1.227,92

Nog op/aanmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Oh mY god Qtec !!!!!!!!!!! :?

Jeezz, als je nou is ook wat reviews had gelezen, dan had je die Qtec voeding iig niet in je lijst staan. :?

Met deze voeding trekt je systeem het absoluut niet, en mocht dat wel zo zijn dan is het iig onbevorderlijk voor de levensduur van je hardware. :X

[ Voor 36% gewijzigd door Xadeon op 22-06-2005 08:26 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Xadeon schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:23:
Met deze voeding trekt je systeem het absoluut niet, en mocht dat wel zo zijn dan is het iig onbevorderlijk voor de levensduur van je hardware. :X
Die voeding trekt dat systeem met gemak, die 450 watt is alleen nuttig bij 't inschakelen. Maarja, die brakke gare Q-Tec dingen kunnen nooit 450 watt leveren. Dus idd, neem een grote-mensen-voeding, een Enermax bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eigenwijsje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-09-2022
neem van z'n leven geen q-tec voeding, da's vragen om problemen, die firma geeft het maximale wattage aan, wat de voeding maar kortstondig kan leveren, neem liever een andere voeding, die dat vermogen continue kan leveren, maar zeker geen q-tec, heb mezelf al 2x de kop gestoten met die 350watt voeding van hen met 2 ventilators beide doorgefikt binnen 4 maanden, voor mij geen q-tecd meer, en zeker niet als je een server wilt laten lopen die bijna 24/7 draaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Bergen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:35:
[...]
Die voeding trekt dat systeem met gemak, die 450 watt is alleen nuttig bij 't inschakelen. Maarja, die brakke gare Q-Tec dingen kunnen nooit 450 watt leveren. Dus idd, neem een grote-mensen-voeding, een Enermax bijvoorbeeld.
.
wtf, met gemak, nuttig? Als een voeding van een dusdanige kwaliteit is zoals de Qtecs, wat heeft het inschakelen dan voor een nut :?

[ Voor 20% gewijzigd door Xadeon op 22-06-2005 08:49 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Xadeon schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:40:
[...]

wtf, hoezo nuttig? Als een voeding van een dusdanige kwaliteit is zoals de Qtecs, wat heeft het inschakelen dan voor een nut :?
Bij QTecs: geen. :) Waar het mij om ging was dat je zei dat die voeding dat systeem nooit trekt en dat vat ik op als: "dat systeem heeft een voeding nodig die meer dan 450 watt kan leveren", wat niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Bergen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:42:
[...]
Bij QTecs: geen. :) Waar het mij om ging was dat je zei dat die voeding dat systeem nooit trekt en dat vat ik op als: "dat systeem heeft een voeding nodig die meer dan 450 watt kan leveren", wat niet waar is.
Lol dat staat er niet en dat zeg ik niet. :? Ik zei; "deze voeding trekt je systeem het absoluut niet" er staat dus niet; "met deze vermogen"

Maar hoe dan ook je bent het iig met me eens, dat Qtecs een bagger merk is voor de mediumsystemen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Xadeon op 22-06-2005 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:33
wel leuk en aardig allemaal ....tuurlijk kan je met dit ding 3 jaar mee ; het hangt alleen af van de updates (topictitle)
Je hebt btw ook geen budget aangegeven...maar wat is mis met een zalman voeding? waarom in godsnaam een q-tec, het zijn ook nog is herrieschoppers

[ Voor 38% gewijzigd door FDMK op 22-06-2005 08:51 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 19:36
Q-Tec is idd niet zo..... Tagan/Antec leveren meer power en zijn stabieler. Mijn Tagan kwam met 3 jaar garantie vanaf de fabriek ;) Als je nu een goede voeding koopt hoef je die later niet meer te vervangen, dat kan met een Q-Tec wel anders zijn.

Je geeft ook aan 2x 120gb HD's aan te schaffen..... samen is dat 240gb en dat is niet bijster veel, ik weet niet wat jij er allemaal op gaat doen. Maar als je later HD's erbij wilt gaan plaatsen en upgraden krijg je misschien een ruimte tekort, dan is het slimmer om nu gewoon 1 HD te nemen.

En ja als je echt veel neiuwe games speelt, zou ik niet bezuinigen op je videokaart. Als je nu een top range gaat nemen trek je wel een aantal jaartjes door, een mid range zal je weer gaan upgraden. Hangt ook weer vanaf wat voor eisen je zelf steld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Lawtje.com schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:48:
Q-Tec is idd niet zo..... Tagan/Antec leveren meer power en zijn stabieler. Mijn Tagan kwam met 3 jaar garantie vanaf de fabriek ;) Als je nu een goede voeding koopt hoef je die later niet meer te vervangen, dat kan met een Q-Tec wel anders zijn.

Je geeft ook aan 2x 120gb HD's aan te schaffen..... samen is dat 240gb en dat is niet bijster veel, ik weet niet wat jij er allemaal op gaat doen. Maar als je later HD's erbij wilt gaan plaatsen en upgraden krijg je misschien een ruimte tekort, dan is het slimmer om nu gewoon 1 HD te nemen.

En ja als je echt veel neiuwe games speelt, zou ik niet bezuinigen op je videokaart. Als je nu een top range gaat nemen trek je wel een aantal jaartjes door, een mid range zal je weer gaan upgraden. Hangt ook weer vanaf wat voor eisen je zelf steld.
idd de 6800series zijn nu "spot"goedkoop . Je hebt al een goede ( lees aardige ) kaart voor 200 euro V9999GE

[ Voor 6% gewijzigd door FDMK op 22-06-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, als je volgend jaar gaat updaten met een athlon x2 en een geforce 7800, dat zal het systeem de aankomende 3 jaar vast wel overleven. Ligt er dus helemaal aan hoeveel geld je in de toekomst nog wilt uitgeven en wat je eigen eisen zijn aan het systeem. Beetje nutteloze vraag dan ook imo.

Weet je zeker dat je 4x een 80mm ventilator nodig bent? Neem liever 2x een 120mm als dat in je kast gaat passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Xadeon schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:43:
[...]

Lol dat staat er niet en dat zeg ik niet. :? Ik zei; "deze voeding trekt je systeem het absoluut niet" er staat dus niet; "met deze vermogen"
Nee ok, heb je gelijk in.
Maar hoe dan ook je bent het iig met me eens, dat Qtecs een bagger merk is voor de mediumsystemen. :)
Ook voor low-end zut. Ik heb 2 Q-Tecs gehad, een 450 watt waarvan de ene fan na een paar maandjes lawaai begon te maken (die fan heb ik er toen uitgesloopt) en na nog een paar maandjes hield de hele voeding ermee op. Toen heb ik Q-Tec een 2e kans gegeven met een 550 watt voeding, maar die hield het al na 1 maand voor gezien. Q-Tec staat bij mij met stip op nummer 1 in de lijst van slechtste hardware aller tijden.

Je kunt beter 50 euro meer uitgeven voor een sterke stabiele voeding dan met een of ander B-merk in zee te gaan (al is er niets mis met veel B-merk voedingen die je bij nieuwe kasten krijgt, die werken veelal prima.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
wat zijn er de laatse tijd veel van dit soort topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb hier niemand gezien die die 4x512 mb afraad!? 8)7

4x512 mb is vaak zelfs met een venice core niet op 1T timings te draaien, dan moet je naar 2T timings, wat gaat betekenen dat je zo'n 1000 tot 1500 mb/s gaat verliezen in geheugen bandbreedte, neem dus 2x 1 gb geheugen. Merk maakt verder niet uit, kingston/dane elec/twinmos/MDT/infineon, allemaal goed te betalen en prima setjes (tip, mycom heeft geloof ik kingston 1 gig modules in de aanbieding, voor 89 euro).

Voeding: Qtec 450w is rommel. Voor jou systeem is een stille tagan 380 of 420 watt prima! (380 is al ruim voldoende). Of een ander goed merk als enermax/antec etc etc etc.

Ik weet niet of je echt een gamer bent, maar als je wat langer games goed wil spelen moet je wat meer uitgeven aan je videokaart. Dan zou ik gaan kiezen voor een x800/6600GT (ja met 128 mb is sneller dan de 256 mb 'gewone' 6600. (alternate had een 6600gt voor 139 euro (pci-e), stiller dan de xfx en asus kaarten zelfs, alleen geen doos met spellen erbij ofzo, maar goed daar gaat het mij persoonlijk nooit om).

Trouwens... Waarom al die casefans? Als je niet gaat overklokken is 1 casefan bij je harde schijf eigenlijk al meer dan voldoende, amd 64'cpu's met goede processor koeling worden helemaal niet zo heet.

[ Voor 14% gewijzigd door Race Eend op 22-06-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga dalijk even een andere voeding uitzoeken (moet ook nog leren voor PWweek), en die koelers gebruik ik als volgt:

1 fan blaast op de videokaart (van boven)
1 fan blaast op de harddisk (van onderen)
1 fan blaast op de geheugen chips (van boven :P)
1 fan extra voor in de kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De voeding word: Tagan TG380-U01 (ATX, 380W)

en wat bedoel je precies met dat geheugen met die 1T en 2T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:21:
Ok, ik ga dalijk even een andere voeding uitzoeken (moet ook nog leren voor PWweek), en die koelers gebruik ik als volgt:

1 fan blaast op de videokaart (van boven)
1 fan blaast op de harddisk (van onderen)
1 fan blaast op de geheugen chips (van boven :P)
1 fan extra voor in de kast
euh overdruk ?
je laat alles blazen maar er wordt niet uitgeblazen ?
lijkt mij ook niet echt goed ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik ben het met race eend eens qua videokaart. Tenzij je dus echt weinig gamed, maar over 3 jaar zal je de nieuwste games niet echt lekker meer kunnen spelen. Neem dan een GT, en aangezien je een SLI mobo hebt kun je dan altijd een 2e 6600GT erbij kopen (al weet ik niet of dat tegen die tijd voldoende performance verbetering geeft vergeleken met het kopen van een nieuwe videokaart. Heb je verder nog een reden om voor een 3200+ te gaan IPV een 3000+? Omdat met een beetje OC'en je net zo snel bent als de 3200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 13:46
Zoek ook eens op een andere manier bij aanbieders. Je haalt nu ieder product bij een andere zaak. Dat kost kapitalen qua verzendkosten..

Haal alles gewoon bij 2 a 3 zaken (als het kan zelfs 1), die kunnen de pc als je wilt al voor installeren. Mochten er problemen zijn met je pc en het is onduidelijk welk component het nu precies is, kun je met het hele apparaat terug ipv diverse componenten (onterecht) terug te moeten sturen naar de winkel waar je hebt gehaald..

(nofi: we zitten hier op GoT, je had wat meer research mogen doen, en ik schat je tweaker-niveau niet zo hoog in gezien je vragen...)

- hardware always changes.. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
_ferry_ schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:30:
Heb je verder nog een reden om voor een 3200+ te gaan IPV een 3000+? Omdat met een beetje OC'en je net zo snel bent als de 3200+
En een 3200+ zou je niet kunnen overklokken? :X

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
*Voelt een keiharde /CLOSE aankomen! :X

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jester schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:38:
Zoek ook eens op een andere manier bij aanbieders. Je haalt nu ieder product bij een andere zaak. Dat kost kapitalen qua verzendkosten..

Haal alles gewoon bij 2 a 3 zaken (als het kan zelfs 1), die kunnen de pc als je wilt al voor installeren. Mochten er problemen zijn met je pc en het is onduidelijk welk component het nu precies is, kun je met het hele apparaat terug ipv diverse componenten (onterecht) terug te moeten sturen naar de winkel waar je hebt gehaald..

(nofi: we zitten hier op GoT, je had wat meer research mogen doen, en ik schat je tweaker-niveau niet zo hoog in gezien je vragen...)
Als jij wat extra research had gedaan had je ook kunnen zien dat ik het heb samengesteld via Tweakers PW, en dat ik het bestel via een prive dealer, die mij alles tegen inkoop kan verkopen. Dus ga me niet uitmaken voor een 'laag-niveau' iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chucky666 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:28:
[...]

euh overdruk ?
je laat alles blazen maar er wordt niet uitgeblazen ?
lijkt mij ook niet echt goed ;)
Euh ik blaas met 2x uit aan de achterkant, 1x in aan de voorkant, en 1x in in de zijkant/bovenkant

De rest is interne circulatie dus niets te maken met overdruk. Dat zou je krijgen als je 4x in blaast en 1x uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 13:33
Even resumé: ik zie een hele waslijst specs gevolgd met de vraag of je hier drie jaar mee vooruit kan. Wat denk je zelf? Wat wij denken is niet relevant omdat wij geen flauw idee hebben wat jij de aankomende drie jaar met je bak gaat uitspoken (dit kan nml. veranderen) :)

Je hebt daar allemaal modern vlot spul uitgekozen, dus ik zie _absoluut_ geen probleem. En qua upgradeability tasten we allemaal in het duister want nieuwe formaten, specs en vereisten komen en gaan zo snel dat je deze factor niet zwaar moet meewegen in je aankopen.

Kijk verder met de search wanneer je over een specifiek onderdeel meer wilt weten ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.