Toon posts:

Browsen in GSM m.b.v. Bluetooth Dongle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sitecom Bluetooth dongle, en een Samsung E720.
Als ik de nieuwste drivers van Sitecom download kan ik bestanden 1 voor 1 versturen, van GSM naar PC en andersom. Maar ik kan me herinneren dat ik een tijd terug nog via mijn PC kon browsen in mijn GSM. Ik zag dan alle bestanden op mijn GSM, en kon ze allemaal tegelijk naar mijn PC downloaden. Nu kan dat dus niet meer! Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer werkend kan krijgen?
Ik heb namelijk geen zin om 100 foto's 1 voor 1 van mijn GSM naar mijn PC te sturen!
Heb al vanalles geprobeerd, nieuwe drivers, oude drivers, software gezocht niks gevonden.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:44
Welk OS gebruik je? :S

Lekker!

Verwijderd

Ik heb net ook wat zitten kloten met dezelfde foon en sitecom dongle. En volgens mij werkt het zo, via mijn Bluetooth locatie kun je op OBEX filetransfer klikken en zie je mappen structuur die leeg zijn. Als je nou op je telefoon in je afbeeldingen zit en dan in foto's kun je als je op een foto staat op opties drukken en dan als je dan voor optie acht kiest kun je aangeven dat deze bestanden gedeeld mogen worden (optie 3 alles delen). Als je dan op je computer weer in die filestructuur klikt en op vernieuwen dan zie je daar de foto's staan en kun je ze overzetten. Je moet alleen nog wel bij elke foto op je telefoon goedkeuring geven om het bestand te verzenden... daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden misschien iemand anders?