Toon posts:

Less of a stampede more a damp fart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Less than impressed guys.

The month is almost over and you managed to gain a couple of places and narrow the gap to your betters to about 181 million, which incidently isn't far off your entire total for the project.

We had a good laugh about DPC on IRC last night.

Free DC rules, DPC well they are has beens.

Better spread out guys and protect your leads as they are all going to disappear as you can't seem to get it up anymore even with all the pimpage.

DPC = Mr Floppy

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54

UTM

:>

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 15:31
whatever :9

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-02 20:58

Bio1ogics

Logisch toch?

Aint he cute? :Z
Oh wait, i should take the bait ofcourse...

Why you dirty bad excuse for a comedy bear :( We ought to extend our stampede until you're completely crushed }:O .
Look at it this way. Don't you think it's kinda nice from us that we allow some insignificant teams to keep some distance from our output? I mean it's kind of demotivating for the rest of the world when DPC rules every DC-project out there.

No no, no thanks necessary, you know we are modest. But do keep up your efforts though, avoiding the inevitable will give you some peace of mind.

[/ innocent sarcasm]

lol @ damp fart edit

[ Voor 5% gewijzigd door Bio1ogics op 21-06-2005 19:26 ]

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:34:
[...]

Free DC rules, DPC well they are has beens.
I think someone had a dream last night... :O

Verwijderd

the 1 one computer i have on TSC is almost producing more then youre entire team ? !
and you call us has beens !!!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.jagernet.com/attachments/fozziegetsit2.gif
run fozzie run while you can.

hehehehehehe

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik mag 'm steeds minder.

Dit is gewoon met modder smijten. absoluut geen circus-beer :P.

Ik zou een slotje niet erg vinden.

Verwijderd

Jeetje. Hij miszegt toch niets? Het is gewoon waar. Hoog van de toren blazen is leuk, maar als je je woorden niet waar kan maken,. moet je ook je verlies kunnen pakken.

Als DPC wel over FreeDC heen was gelopen, hadden wij hen toch ook nog een tijdje getaunt? Nou dan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:15:
Jeetje. Hij miszegt toch niets? Het is gewoon waar. Hoog van de toren blazen is leuk, maar als je je woorden niet waar kan maken,. moet je ook je verlies kunnen pakken.

Als DPC wel over FreeDC heen was gelopen, hadden wij hen toch ook nog een tijdje getaunt? Nou dan.
Ik denk toch wel dat we al een tijdje 1mlj per dag meer produceren dan hun, dus, wat dat betreft verliezen we niet, integendeel...

Maar taunten is leuk, 't houdt de competitie erin :Y)

Verwijderd

als 1 van jullie wereldcoders nu eens ff een irix client compileert heb ik wel power staan voor DPC

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Well, as long as teh Has-Beens of Free-DC are still dwindling around the 44th place in OGR i say POOP ...

Set up a fight guys ... i am almost ahead of your Team with my personal score alone ......

How's that for a Taunt .....

[ Voor 13% gewijzigd door Jive op 21-06-2005 20:41 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

There is just one excuse, and that one is that we don't have much people at FaD. Lots of people are still crunching for other projects, too much if you ask me. And thats why DPC scores bad at FaD.

And yes, the stamped was not completely like we predicted. But we helped FaD right? And thats what's it all about :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bleet op 21-06-2005 22:35 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 21:41
Hehe, all dudes who consume millions of Watts just for some online nerdcompetition are damp farts.

dit is een stukje cabaret he, geen belediging i.e.z.

[ Voor 26% gewijzigd door Initial G op 21-06-2005 22:38 ]

Verwijderd

Jive schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:40:
Well, as long as teh Has-Beens of Free-DC are still dwindling around the 44th place in OGR i say POOP ...

Set up a fight guys ... i am almost ahead of your Team with my personal score alone ......

How's that for a Taunt .....
and if he is almost ahead then i own you all by my self pffffffffffffffff go hump a cow and be gone !!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

:D

Nice try :)

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:15:

mja ikvind dit soort taunten niet echt geplaatst...

we hebben de output ver5/6 voudigd en lopen dagelijks in.... laat FDC maar met zo een actie komen... Het is makkelijk taunten als je maar 1 echt project heb

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

zeur toch niet zo man. gewoon lekker door flushen en compileer ff een irixclient :)

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
CaLeX schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 06:34:
Het is makkelijk taunten als je maar 1 echt project heb
Sorry, maar dit is niet waar. Neem bijvoorbeeld SoB, alleen daar staan we boven hun.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:16
joh14vers6 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:31:
[...]

Sorry, maar dit is niet waar. Neem bijvoorbeeld SoB, alleen daar staan we boven hun.
Bij TSC ook hoor :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-02 20:58

Bio1ogics

Logisch toch?

Evenals bij SETI, RC5-72, Folding, D2OL, OGR :P :+

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 06:46:
zeur toch niet zo man. gewoon lekker door flushen en compileer ff een irixclient :)
_/-\o_ :9~ :9~
Misschien iets om mee te nemen naar de volgende stampede?
Irix clienct verplicht >:)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:16
Maar FreeDC zitten ook bij projecten waar wij volgens mij nieteens aan meedoen. Kijk maar eens op hun site onder 'Stats', dan zie je een indrukwekkend rijtje projecten.

Ik bedoel maar, zij leggen hun prioriteiten gewoon anders.

[ Voor 19% gewijzigd door Jaap-Jan op 22-06-2005 07:48 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• iffy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-02 21:02
Hahaha... good one Fozzie, unfortionately the ones that bragged so loudly don't seem to like or understand your humour, keep it up tho :-)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

DPCKippie schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:42:
Misschien iets om mee te nemen naar de volgende stampede?
Irix clienct verplicht >:)
RC5-72! :Y)

Join TeamBVD!

Verwijderd

does ff normaal ja. daar ga ik geen sgi power aan splenderen :) dat is pliessie zijn project. :D

• 0rbit
  • Laatst online: 18-03-2021
A damp fart in your face! :P

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-02 00:00
Maar FreeDC zitten ook bij projecten waar wij volgens mij nieteens aan meedoen. Kijk maar eens op hun site onder 'Stats', dan zie je een indrukwekkend rijtje projecten.

Ik bedoel maar, zij leggen hun prioriteiten gewoon anders.
Ja, maar zij doen bijvoorbeeld ook niet mee aan UD-Grid en wij wel.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Cold_Phoenix schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:42:
Ja, maar zij doen bijvoorbeeld ook niet mee aan UD-Grid en wij wel.
Ze doen ook niet aan F@H, beter geformuleerd misschien:

Bij alle projecten waar DPC en FDC aan meedoen staat DPC boven FDC, behalve FaD.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Jive

Jive

MooMooMastah

Frentik schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:34:
[...]
Ze doen ook niet aan F@H, beter geformuleerd misschien:
Bij alle projecten waar DPC en FDC aan meedoen staat DPC boven FDC, behalve FaD.
En dat is ook de enigste reden waar zij op kunnen Taunten.

En op hun mooie geintegreerde stats-site :)

Jive's Box
Jive @ DNET

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

It's (for a small part) my fault we're not sprinting to #1:+ I joined up but have hardly done any work because of the heat overhere. My processors were overheating because of the loads so I had to stop the client. Let's do another stampede in wintertime :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Fozzy: We fart in your general direction

:+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 14:41 ]

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ach mij boeit het dus niet wat fozzie zegt of doet, ook niet op welke plaats we staan na de stampede.
Wat me wel boeit is hoeveel mensen besluiten om faD te blijven draaien, als hoofdproject of als project ernaast, wat dus de groei is van DPC FaD dankzij de stampede.

Deed voorheen UD-grid, maar weet nu al dat FaD mijn nieuwe hoofdproject word, misschien UD-grid er nog naast op 1 PC.

Ik vind het namelijk toch wel fijn volledige controle te hebben over mijn cliënt, dat had ik dus niet met de thinkcliënt van UD-grid.
Dat kan ook iets zijn van het team welk ik gejoined heb, maar voor mij is het in ieder geval een reden om over te stappen op FaD.

Verwijderd

/me zit vanaf 1 sept. in frankrijk ( sys admin ) en zal dan besluiten wel projecten het park gaat draaien :)

220 pc's dus we kunnen wel iets gaan doen op fad :)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:22:
* Frentik zit vanaf 1 sept. in frankrijk ( sys admin ) en zal dan besluiten wel projecten het park gaat draaien :)

220 pc's dus we kunnen wel iets gaan doen op fad :)
:X 220 8)7 _/-\o_
spoiler:
SoB zou ook nog wel een paar PC'tjes kunnen gebruiken om FDC uit onze inhaalstats te halen

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

OldButNotSoWise schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:12:
Ach mij boeit het dus niet wat fozzie zegt of doet, ook niet op welke plaats we staan na de stampede.
Wat me wel boeit is hoeveel mensen besluiten om faD te blijven draaien, als hoofdproject of als project ernaast, wat dus de groei is van DPC FaD dankzij de stampede.
WFIW, ik draai gewoon door als de CPU's weer onder de 50 graden blijven bij 100% gebruik. Zegmaar na de zomer. Niet dat mijn armetierige 2GHz server significant helpt, maar toch :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Frentik schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:28:
[...]

:X 220 8)7 _/-\o_
spoiler:
SoB zou ook nog wel een paar PC'tjes kunnen gebruiken om FDC uit onze inhaalstats te halen
let op het zijn allemaal celeron-d 2.8ghz maar na de eerste stress testen ben ik om.. alleen nog maar celeron-d's hier.. 100% load op seti max 43 graden en een wuh is rond de 3 uur en als je een sweet hebt zelfs 2.5 uur en op 3.4ghz stabiel max 45 graden en wuh rond de 2 uurtjes klaar :D

fad ga ik dit weekend testen als ik er weer ben

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
holy cows :)
Leuk parkje :)

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

:9~ 220 pc's

wat levert dat op 8/5 ??

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Jive

Jive

MooMooMastah

F_J_K schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:34:
[...]
WFIW, ik draai gewoon door als de CPU's weer onder de 50 graden blijven bij 100% gebruik. Zegmaar na de zomer. Niet dat mijn armetierige 2GHz server significant helpt, maar toch :P
Schedule gewoon dat ze om 23:00 aangaan en om 08:00 uitgaan ... dan redden ze het toch meestal wel ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Dat zou helpen als de lawaaierige boel niet uit ging als ik ga slapen :P

Verwijderd

CaLeX schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:07:
:9~ 220 pc's

wat levert dat op 8/5 ??
weinig want ze staan alleen tijdens kantoor uren aan :) dus een derde van een andere celeron-d

• Bubbles
  • Laatst online: 21:26

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Als ik het zo even nareken en gok op een rating van rond de 150 (weet niet of het heel reëel is, maar een 2,6 GHz celeron doet 140 volgens het lijstje van djnl), kom ik per dag toch neer op een slordige 264000 puntjes. :9 Of ik moet fout hebben gerekend. Kan er iemand zoiets voor mij bevestigen?

edit:
Volgens datzelfde lijstje:
Als die celeron-d gebaseerd is op een northwood-core, zou die een rating van rond de 170 kunnen hebben. Dan haal je zo'n 300k per dag ermee

[ Voor 24% gewijzigd door Bubbles op 22-06-2005 16:36 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Verwijderd

is northwood dacht ik.. heb hier thuis 1 in de stresstest staan . en draait nu al 1 dag stabiel op 3.7ghz met 100% load maar wel met een peltier erop voor de veiligheid. /me melt setiwuh 0.4 AR in 1 uur en 55 minuten

• Jive

Jive

MooMooMastah

Waarom in de stress met een peltier erop ???
Het zou mij dus interessanter lijken om hem met normale luchtkoeling te stressen, en dan te zien of hij eruitvalt met deze temps buiten ...
Kan me nml. niet voorstellen dat jij straks 220 celerons van de baas gaat overklokken en met peltiers gaat koelen :P

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Jive schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:34:
Waarom in de stress met een peltier erop ???
Het zou mij dus interessanter lijken om hem met normale luchtkoeling te stressen, en dan te zien of hij eruitvalt met deze temps buiten ...
Kan me nml. niet voorstellen dat jij straks 220 celerons van de baas gaat overklokken en met peltiers gaat koelen :P
die baas ben ik :D en had die peltier toch liggen en met peltier krijg ik hem nu op 4ghz . maar met de gewone koeler op 3.5 a 3.6ghz maar echt stabiel draait hij nog op 3.4 ghz

• Bubbles
  • Laatst online: 21:26

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Dat doe je goed dan!! Handig zijn zulke mensen voor DPC :P _/-\o_ :D

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Intels doen het beter op SoB dan op FaD :D ;)

Computing...

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Theadalus schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 00:20:
Intels doen het beter op SoB dan op FaD :D ;)
da's waar:
standaard AMD 2600+ (2.1GHz) vs standaard 2.8 GHz P4
SoB: P4 = 1.5 tot 2x zo snel als AMD
FaD: beide hebben ongeveer dezelfde CPU rating (~175)

Verwijderd

tssk begin even te vechten :) ik ga rustig nadenken welk project wat krijgt en dan zie je vanzelf een Team_France in de stats verschijnen :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Free DC... WHO ?????? >:)

kenk niet >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Pim. schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:21:
Free DC... WHO ?????? >:)

kenk niet >:)
who the hell is DC? I known only Willy :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 21:10 ]

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:21:
[...]

weinig want ze staan alleen tijdens kantoor uren aan :) dus een derde van een andere celeron-d
vandaag ook die 8/5

(24/7 = 24 uur elke dag, 8/5 = 8 uur op 5 dagen en de rest niets)

offtopic:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:29
Why are you always so negative Fozzie? Can't you just be happy for us that we've already produced millions and millions and even gain a couple of places :)
I say...let's forget all the taunting and bully some other teams Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcydarcy/cow_sissy.gif

If you be nice you may even touch some udders Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcydarcy/uitgemolken.gif

You give up the taunting... i will give up the alcohol Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcydarcy/koffie.gif
.
.
.
.
.
.
.
.
AS IF! :P
Pagina: 1