Na 2 jaar niet mn systeem te hebben "verhoogd" word het nu is tijd...ben al een tijdje op zoek naar wat, maar ik kom er niet echt uit...heb zelf wel een paar dingen gezocht maar kwam niet echt ver!
Ik wil 3 dingen erbij/vervangen.
Extra geheugen
Nieuwe videokaart
Nieuwe Processor
Mn moederbord wil ik eigenlijk niet vervangen omdat die net "nieuw" is (is vervangen door blikseminslag)
Ik heb een Asus A7V600-X
Wat ik nieuw wil hebben:
512MB PC3200 DDR (TwinMos) € 41,39
AMD Athlon XP 2800+ (S-A, 2,08GHz, 512KB, 333MHz FSB, Boxed) € 93,95
Sapphire Radeon X800 Pro 256MB DDR3 (AGP) € 329,90 OF
Club3D Radeon X800 Pro 256MB DDR3, (AGP, Vivo), CGA-PX86VTVD € 316,23
Nou hoor ik van verschillende mensen, dat het verstandiger is om een mobo te kopen die PCI-e ondersteund, dit omdat in de toekomst ik mn videokaart nog kan upgraden. Ook is het dan beter om er een Athlon 64 in te gooien. Ik heb een wat dure videokaart uit gekozen omdat ik toch
voornamelijk spellen speel, en wil ze op zo hoog mogelijk resolutie spelen, spellen zoals battlefield2, boiling point etc, ook omdat je deze kaart waarschijnlijk kan softmodden naar een XT PE... Wat kan ik nu het beste nemen volgens jullie, het systeempje wat ik heb samengesteld, of is een andere combinatie beter...heb zelf al wat gezocht op verschillende forums maar word niet echt veel wijzer
Ik wil 3 dingen erbij/vervangen.
Extra geheugen
Nieuwe videokaart
Nieuwe Processor
Mn moederbord wil ik eigenlijk niet vervangen omdat die net "nieuw" is (is vervangen door blikseminslag)
Ik heb een Asus A7V600-X
Wat ik nieuw wil hebben:
512MB PC3200 DDR (TwinMos) € 41,39
AMD Athlon XP 2800+ (S-A, 2,08GHz, 512KB, 333MHz FSB, Boxed) € 93,95
Sapphire Radeon X800 Pro 256MB DDR3 (AGP) € 329,90 OF
Club3D Radeon X800 Pro 256MB DDR3, (AGP, Vivo), CGA-PX86VTVD € 316,23
Nou hoor ik van verschillende mensen, dat het verstandiger is om een mobo te kopen die PCI-e ondersteund, dit omdat in de toekomst ik mn videokaart nog kan upgraden. Ook is het dan beter om er een Athlon 64 in te gooien. Ik heb een wat dure videokaart uit gekozen omdat ik toch
voornamelijk spellen speel, en wil ze op zo hoog mogelijk resolutie spelen, spellen zoals battlefield2, boiling point etc, ook omdat je deze kaart waarschijnlijk kan softmodden naar een XT PE... Wat kan ik nu het beste nemen volgens jullie, het systeempje wat ik heb samengesteld, of is een andere combinatie beter...heb zelf al wat gezocht op verschillende forums maar word niet echt veel wijzer
Ka-tjing