All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Zeer smakeloos, inderdaad. Ik twijfel echter of een dergelijke post gemodbreakt moet worden; voor dit soort ongein is het modsysteem nou juist ingesteld. Hij is niet beledigend of onwaar oid, het is 'alleen' maar grof en smakeloos. Een dikke -1 en lekker in z'n sop laten gaarkoken lijkt me vooralsnog voldoende. Als een medePM genoeg motivatie ziet om 'm weg te gooien zal ik er trouwens ook geen traan om laten.
Maar wees gerust: die user had geen betere eerste post kunnen maken als het zijn doel is om de komende weken strak in de gaten gehouden te worden
Maar wees gerust: die user had geen betere eerste post kunnen maken als het zijn doel is om de komende weken strak in de gaten gehouden te worden
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Gezien zijn nik-naam is het misschien een doel geweest om te registreren en deze post te doen...
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Fuck niet met mijn naamkoppie peest schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:48:
Gezien zijn nik-naam is het misschien een doel geweest om te registreren en deze post te doen...
Het is Nick, geen Nik, das mijn naam, en alleen van mij
Einde mededeling
Ik kan wel wat hebben van uiterst smakeloze humor, maar meer dan een vlotte opmerking om in te spelen op een eerdere posting zie ik er ook niet in. Een -1 troll is een goeie score voor dit soort opmerkingen, die ook geen ingreep hoort te hebben van een PowerMod of Frontpage Admin. Trouwens, ik ben niet zo gecharmeerd van humor op de frontpage, het is maar een enkele keer dat een grappige reactie een glimlach creëert. Daar hoort deze niet onder en het is ook nog eentje onder de gordel. Een -1 troll, niks meer en niks anders
.
Sorry hoor proller. Wie is trouwens Daniëlle??????? (ooh snel weer ontopic)
Overigens vind em prima op -1.
De Threadstarter is overigens ook niet duidelijk. Zeker als ie het echt serieus bedoeld heeft kan i enet zo goed WTC Amsterdam bedoeld hebben zonder meteen aan Two Towers Building the denken.
Overigens vind em prima op -1.
De Threadstarter is overigens ook niet duidelijk. Zeker als ie het echt serieus bedoeld heeft kan i enet zo goed WTC Amsterdam bedoeld hebben zonder meteen aan Two Towers Building the denken.
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Verwijderd
als hij aan de twin towers denkt vind ik dit een uiterst onsmakelijke reactie zonder enig respect voor de slachtoffers en gebeurtenissen
sorry dat ik een 10 dagen oude topic omhoog trap, ik heb amerikaanse familie die er mee te maken heeft gehad
sorry dat ik een 10 dagen oude topic omhoog trap, ik heb amerikaanse familie die er mee te maken heeft gehad
Pagina: 1