Toon posts:

Signal out of range

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb sinds een dag problemen met GTA San Andreas. Ik heb deze maar bij beeldscherm gezet, omdat ik denk dat het daarana ligt, want het spel is gewoon origineel. Als ik het spel opstart krijg ik te zien Signal out of range (60 KHz 75 Hz) Bij andere spellen heb ik dit niet en heb dit ook nog nooit eerder gezien. Heb al andere beeldresoluties geprobeerd en ook mijn drivers geupdated, maar nog niks werkt! Heb ook het spel geherinstallt, maar mocht niet baten. Wie kan mij helpen alsjeblieft! Ik kan dus ook niks in het spel veranderen omdat ik er niet inkom.

Specs:
RADEON 9500 AGP
Windows XP
Pentium 4 2.8
1 GB RAM geheugen

Alvast bedankt!
Matt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 17:27 ]

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-07 11:56

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Zet je resolutie anders eens op diezelfde als die het spel heeft, en de refreshrate op 60Hz?

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Topicstarter
DynaMikeY schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:33:
Zet je resolutie anders eens op diezelfde als die het spel heeft, en de refreshrate op 60Hz?
ik heb het spel eigenlijk op alle mogelijke fresrate geprobeert. 60, 75 zelfs op 43, maar niks had geholpen. Wel hoor ik de spelgeluiden, maar zie dus niks alleen een bewegend vierkantje met die tekst erin (signal out of range). Soms doe ik hem nog wel eens opstarten en zie ik heel even Rockstar games staan maar dan helemaal rechtsonderin en dan springt ie weer op signal out of range.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan ik in het spel de resolutie veranderen? Kan dat ook als je niet in het spel kan bijv. via de cd zelf ofzo? Dat daar iets mis gegaan is per ongeluk. Ik wil echt graag spelen, want ben verslaaf d aan het spel haha en ben nou klaar met school :)

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:47
Hier heb ik dus nu ineens ook last van, uit het niets, gisteravond nog wel gewoon kunnen spelen! :?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Gooi de config eens weg, als je dan opstart word de config weer opnieuw aangemaakt en heb je de standaard instellingen.

Verwijderd

of misschien past het spel zelf de settings aan. maak de settings eens read-only
Pagina: 1