Toon posts:

6800 Ultra, secondary monitor ineens weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een XFX 6800 Ultra met dual-dvi en daar heb ik al maanden 2 monitoren aanhangen. Gisteren lekker gewerkt, zet ik m vanochtend aan, ineens alleen nog beeld op 1 monitor.

In apparaatbeheer staat gewoon een Nvidia GeForce 6800 Ultra, maar niet meer de primary/secondary onderverdeling. Ik heb de drivers weggegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar de zaak blijft ongewijzigd.

Sowieso ligt het niet aan de kabels of de beelschermen, want als ik dat omdraai geeft het andere beeldscherm gewoon het bureaublad weer. Het is dus iets met de kaart of de installatie daarvan.

De rest van het systeem bestaat uit een Athlon64 3500+, 1024mb ram en Windows XP Pro.

Hopelijk heeft iemand een goeie suggestie voor me :)

Verwijderd

zet nview eens aan ;) en dan kun je weer klonen of uitbreiden :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 17:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, maar helaas werkt dit niet.

Ik kan nView wel aanzetten, maar er valt helaas niks te klonen, omdat ie geen secondary monitor ziet. M'n 2e beeldscherm geeft No Signal aan en windows ziet ook niet dat er nog een monitor aanhangt....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:23:
Bedankt voor je reactie, maar helaas werkt dit niet.

Ik kan nView wel aanzetten, maar er valt helaas niks te klonen, omdat ie geen secondary monitor ziet. M'n 2e beeldscherm geeft No Signal aan en windows ziet ook niet dat er nog een monitor aanhangt....
Doet ie het wel als je aan het opstarten bent (dat 'ie 2× windows logo'tje geeft e.d.)? Als ie het daar niet doet is er een connector kapude

Verwijderd

Topicstarter
Nope, hij krijgt op geen enkel moment een signaal......

Dan ga ik die connectors maar eens ff testen door 1 beeldscherm aan te sluiten en die even te proberen op beide connectors..... kijken of er wat gebeurt.

Verwijderd

Testen kun je altijd doen, maar ik zou er niet teveel aan gaan lopen k*tten en gewoon die kaart RMA sturen en een nieuwe eisen of een reparatie eisen :)

Verwijderd

heb je de kabels al een keer omgewisseld? zodat het 2e beeldscherm op de eerste dvi-poort zit, als hij dan oook geen beeld geeft ligt het aan je kabels of beeldscherm, geeft ie dan wel beeld, dan ligt het aan je kaart of software

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben druk aan het wisselen geweest, ook ff m'n laptop aan beide schermen gehangen....

vraag niet hoe het allemaal kan, ik heb alle kabels 20x gewisseld in alle mogelijke combinaties, waarbij helemaal niks gebeurde en ineens had ik weer beeld! Nu maar hopen dat 'ie het volhoudt, maar er is dus niks heel ernstig kapot. Waarom het dan niet meer werkte is me een raadsel, ook aan m'n laptop leek het ene beeld 'dood'. Maar ineens gaf ie weer beeld na wat geklungel en nu hangt alles weer aan m'n pc zoals het zat en het werkt nog steeds! Vraag niet hoe het kan, maar...... juist :*)

Pookieguy en Lone_Falcon, hartstikke bedankt voor jullie reacties! :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:56:
Ik ben druk aan het wisselen geweest, ook ff m'n laptop aan beide schermen gehangen....

vraag niet hoe het allemaal kan, ik heb alle kabels 20x gewisseld in alle mogelijke combinaties, waarbij helemaal niks gebeurde en ineens had ik weer beeld! Nu maar hopen dat 'ie het volhoudt, maar er is dus niks heel ernstig kapot. Waarom het dan niet meer werkte is me een raadsel, ook aan m'n laptop leek het ene beeld 'dood'. Maar ineens gaf ie weer beeld na wat geklungel en nu hangt alles weer aan m'n pc zoals het zat en het werkt nog steeds! Vraag niet hoe het kan, maar...... juist :*)

Pookieguy en Lone_Falcon, hartstikke bedankt voor jullie reacties! :Y)
hmzz graag gedaan iig maar ik vind 't vaag. Maargoed hij werkt weer en da's 't voornaamste he :)

MODJE!! SLOTJE!!
Pagina: 1