Toon posts:

[VBA] Hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil een vba gaan maken over de gemiddelde rapportcijfers van 1 jaar.
zoals je hebt 3 proefwerken en 1 SO gehad en je wilt de gemiddelde daarvan weten.
Interface is niet zo moeilijk om te maken maar ik vind het lastig om met die codes te werken die erin zitten zodat het werkt.

weet iemand daarom handige sites of een site met de betekenissen van die codes?
of kan iemand 1tje voor me maken :D (dat zou helemaal mooi zijn) :D

Verwijderd

Lijkt me toch dat je wel wat moet kunnen vinden.
Ik gebruik dan geen VBA, maar javascript en actionscript e.d. is zat over te vinden.

Zoek op VBA + tutorials e.d. dan moet je er wel kunnen komen.
Je zal het toch echt een beetje moeten leren.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-05 13:57

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:43:
Interface is niet zo moeilijk om te maken maar ik vind het lastig om met die codes te werken die erin zitten zodat het werkt.
Dat kunnen wij je niet uitleggen, dat zul je zelf moet uitzoeken door te lezen en het zelf uit te proberen.
Maar, als je al met VBA werkt(Excel?), voor een gemiddelde van 4 cijfers is excel perfect, waarom dat VBA?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry Ajax, maar dit topic ga ik op slot doen. We staan in Programming & Webscripting geen zogenaamde scriptrequests toe, en dat is waar dit topic onder valt. Je hebt geen concreet probleem, alleen een vage omschrijving van wat je hebben wil. Vervolgens verwacht je van ons dat we je een compleet werkend script geven of je een site wijzen waar alle bruikbare functies staan, en daar beginnen we niet aan. Kijk eens rond op MSDN en volg wat tutorials als je het zelf wil maken. :)

Als je met een concreet probleem komt te zitten, dan kun je je vraag opnieuw stellen, maar een vaag topic als dit daar kunnen we hier niets mee. Overigens horen VBA-vragen tegenwoordig sowieso in Officesuites en -software. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.