In een website die ik een hele tijd geleden gemaakt heb zit een formulier dat bezoekers kunnen invullen en tot voor kort goed werkte; de laatste tijd gebeurt het echter steeds vaker dat de ingevoerde gegevens niet doorkomen (dat wil zeggen, er wordt een mailtje aangemaakt zonder inhoud in de body).
Ik beheers (nog) geen php of asp; ik heb op korte termijn ook niet de tijd om het te leren dus ben op zoek naar een tijdelijke oplossing met alleen html en javascript.
De code die ik gebruik:
Onder andere op w3schools.com wordt een vergelijkbare code gebruikt; met de versie van IE die ik gebruik (6, met SP2) werkt het ook daar niet.
Heeft iemand een idee hoe dit probleem op te lossen is?
Ik beheers (nog) geen php of asp; ik heb op korte termijn ook niet de tijd om het te leren dus ben op zoek naar een tijdelijke oplossing met alleen html en javascript.
De code die ik gebruik:
HTML:
1
2
3
4
5
| <form action="mailto:iemand@ergens.nl" method="post" encType="text/plain"> eerste item<input type="text" size=20 maxlength=50 name="eerste"><br> tweede item<input type="text" size=20 maxlength=50 name="tweede"><br> <input type="reset" value="Reset"><input type="submit" value="Send"> </form> |
Onder andere op w3schools.com wordt een vergelijkbare code gebruikt; met de versie van IE die ik gebruik (6, met SP2) werkt het ook daar niet.
Heeft iemand een idee hoe dit probleem op te lossen is?
[ Voor 11% gewijzigd door Charango op 21-06-2005 16:53 ]