Toon posts:

HP Simple Trax formaat en nieuwe brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een klant van mij die had een HP brander waar ze backups mee maakten van cad tekeningen. Dit deden ze met het proggie Simple Trax wat bij die hp werd meegeleverd.

Nu hebben ze een nieuwe brander ingebouwd (plextor) met nero, alleen nu kunnen ze de backups die ze jarenlang met die simpletrax software gemaakt hebben niet meer uitlezen. De oude brander hebben ze al weggegooid maar die werkte ook niet meer.

Weet iemand in wat voor soort formaat dit op cd is gezet en waarmee ik het alsnog kan uitlezen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En de simpletrax software is wel geinstalleerd? Geeft deze meldingen als je een bestaande backup probeert uit te lezen? Het lijkt namelijk geen eigen formaat te hebben oid :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ze hebben geprobeerd de software te installeren alleen die gaat niet verder omdat ie de brander niet herkent... tis namelijk niet met de originele brander

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:00

vr6-only

Blub Blub

ik zou zeggen, bel hp ff op

[ Voor 100% gewijzigd door vr6-only op 21-06-2005 17:53 ]

It ain't stupid if it works!

Verwijderd

Topicstarter
ben ik ook van plan :) en ik heb aan de klant gevraagd of wij een cd hier kunnen krijgen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ze hebben dus nog niet geprobeerd om de CD te lezen zonder de software te installeren? Dat de software niet wil installleren vind ik namelijk niet zo onlogisch :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
dat hebben ze juist wel maar omdat niet lukt hebben ze geprobeerd om de hp software te installeren.. Wat niet lukt aangezien er geen hp brander meer inzit

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Je zult inderdaad die software wel nodig hebben om te kunnen "Packet Readen". Als het pakket dan bundled was met de brander heb je een probleem: dat kun je niet legaal installeren zonder die brander.

Misschien kun je een demo van het programma downloaden dat niet met deze beperking zit?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al naar gezocht maar helaas niet te vinden. Wellicht als ik nog een hp brander weet te vinden dat ik de software dan wel kan installeren maar mijn baas vindt dat ik hier geen tijd meer in mag steken :? Dus geef ik aan mijn baas door wat mijn bevindingen zijn en dan zoekt ie het maar uit
Pagina: 1