Hey en Hallo mensen.
Ik ben Kevin en nieuw op dit Forum.
Ik heb lang niet zoveel verstand van pc's e.d. als jullie, dus het zal wel weer wat leren worden.
Maar goed, voor m'n pc die ik nu heb, check m'n sig.
Ik wil binnekort een nieuwe pc gaan aanschaffen. (excl. toetsenbord, muis, beeldscherm, speakers en geluidskaart)
Ik game erg vaak, en goeie fps zijn belangrijk voor mij. (alhoewel ik 't niet heel erg vind om iets grafische kwaliteit in te leveren voor een soepelere game-ervaring)
Ik wil games als Battlefield II enzo erop gaan draaien. (ja, en guild wars, maar dat draait ook goed op deze pc.)
Ik heb 'n budget van + - 1000 euro, eventueel iets rekbaar, maar dan word 't iig nog 1 a 2 maandjes sparen.
Ik had zelf zoiets samengesteld:
DFI Lanparty UT NF4-D
3.5" diskdrive zwart
Antec LifeStyle Sonata 380 Watt
2x Corsair CMX 512 mb DDR dram
Seagate 160 GB (Barracuda 7200.7, 7200 RPM, 8MB, SATA)
HIS ATi Radeon X800XL IceQ II Turbo 265MB DDR3 Sdram
AMD Athlon 64 3200+ OEM Venice Core
Zalman CNPS7700 AlCu
(oh jah opslag capaciteit is niet erg belangrijk voor mij vandaar dat 160 gig iig voldoende is.)
Maar zoals ik al zei heb ik niet zoveel verstand van computers als jullie (wel meer dan de gemiddelde gast bij mij op school die zou antwoorden op de vraag: "wat voor 'n computer heb jij?" zouden zei zeggen: "een windows XP"... of "een pentium 4" ;-) )
Maar goed wat zouden jullie anders doen/veranderen, of totaal anders doen?
PLEASE HELP ME :-D (... en alvast bedankt!...)
Kevin D.
Ik ben Kevin en nieuw op dit Forum.
Ik heb lang niet zoveel verstand van pc's e.d. als jullie, dus het zal wel weer wat leren worden.
Maar goed, voor m'n pc die ik nu heb, check m'n sig.
Ik wil binnekort een nieuwe pc gaan aanschaffen. (excl. toetsenbord, muis, beeldscherm, speakers en geluidskaart)
Ik game erg vaak, en goeie fps zijn belangrijk voor mij. (alhoewel ik 't niet heel erg vind om iets grafische kwaliteit in te leveren voor een soepelere game-ervaring)
Ik wil games als Battlefield II enzo erop gaan draaien. (ja, en guild wars, maar dat draait ook goed op deze pc.)
Ik heb 'n budget van + - 1000 euro, eventueel iets rekbaar, maar dan word 't iig nog 1 a 2 maandjes sparen.
Ik had zelf zoiets samengesteld:
DFI Lanparty UT NF4-D
3.5" diskdrive zwart
Antec LifeStyle Sonata 380 Watt
2x Corsair CMX 512 mb DDR dram
Seagate 160 GB (Barracuda 7200.7, 7200 RPM, 8MB, SATA)
HIS ATi Radeon X800XL IceQ II Turbo 265MB DDR3 Sdram
AMD Athlon 64 3200+ OEM Venice Core
Zalman CNPS7700 AlCu
(oh jah opslag capaciteit is niet erg belangrijk voor mij vandaar dat 160 gig iig voldoende is.)
Maar zoals ik al zei heb ik niet zoveel verstand van computers als jullie (wel meer dan de gemiddelde gast bij mij op school die zou antwoorden op de vraag: "wat voor 'n computer heb jij?" zouden zei zeggen: "een windows XP"... of "een pentium 4" ;-) )
Maar goed wat zouden jullie anders doen/veranderen, of totaal anders doen?
PLEASE HELP ME :-D (... en alvast bedankt!...)
Kevin D.