Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Phoneshop beweert dat je ipv een vodafoon abo beter een Hi abo kan nemen omdat Hi je foon niet simlocked. Veel goedkope webaanbiedingen zijn volgens Phonehouse gesimlockte toestellen.

Wat is het nadeel van simlocken? Wat vinden jullie van Hi? Wat vinden jullie van dit argument?

Verwijderd

Euhm.. google.nl

Nadeel is dat er ook alleen maar een kaart van die provider in kan, na een jaar mag je dat eraf laten halen (afhankelijk wat afgesproken is)
Hi is volgens mij alleen prepaid. Verder maakt het geen zak uit welk abo je hebt imo

Verwijderd

Simlocken is een techniek waardoor je alleen SIM kaarten gebruik van een bepaalde telefoonaanbieder. Na een jaar kan je deze SIM lock kostenloos laten weghalen. Andere methodes zijn verboden om hier op GOT te discussieren dus pas even op als je daarna wilt vragen.

Het nadeel mogen duidelijk zijn. Afhankelijk van een bepaalde aanbieding kan een SIM lock wel of niet nadelig zijn. Hierop is geen ja of nee antwoord te geven.

Verwijderd

Daarbij mag je je topic niet 2x openen

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-10 08:48

dailyleaf

...

Stel, je hebt zelf al een goedkopere prepaid provider.
Dan is een toestel dat simlock-vrij is natuurlijk ideaal als die dezelfde prijs heeft als een toestel met een simlock.

In de regel zijn simlock-vrije toestellen veel duurder dan toestellen icm een provider waar je 2 jaar aan vasthangt.

Maak voor je zelf uit aan de hand van prepaid-tarieven en kosten van de telefoon wat de beste uitgangspositie is.

Je hebt ons verder weinig informatie gegeven, dus verder kan ik je niet helpen.

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Verwijderd

HI simlockt wel degelijk, ik heb zo'n ding en ik kan er geen andere sim indoen

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 10:59

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:52:
[...]
Hi is volgens mij alleen prepaid. Verder maakt het geen zak uit welk abo je hebt imo
Hi heeft ook abbo's, mijn vriendin heeft er een. Hi heeft al doel jongeren.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dubbel: simlock

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.