Ben op het moment bezig met het configureren van Wyse Thin clients dit lukt al aardig.
Graag zou ik nog wat opties in willen stellen maar ik weet niet of dit mogelijk is, wellicht heeft iemand er al ervaring mee.
Na het starten van de Thin client logt deze automatisch in op een 2003 server (met Terminal services)
dat verloopt soepeltjes. Graag zou ik een optie mee willen geven dat op het moment wanneer ik uitlog (de RDP-connectie wordt verbroken) de Thin client ook automatisch wordt uitgeschakeld.
Weet niet of dit mogelijk is wellicht heeft iemand hier ervaring mee ???
Gebruikers kunnen dan ook niet meer in Control operator menu komen en daar de System information raadplegen. Of is dit ook nog op een andere manier uit te zetten ?
Privilege staat op None dus hogere restricties zijn er niet volgens mij.
Draai 1 Windows 2003 servers met Terminal Services, AD, FTP, DNS, DHCP.
Draai 2 Windows 2003 servers met Terminal Services.
Graag zou ik nog wat opties in willen stellen maar ik weet niet of dit mogelijk is, wellicht heeft iemand er al ervaring mee.
Na het starten van de Thin client logt deze automatisch in op een 2003 server (met Terminal services)
dat verloopt soepeltjes. Graag zou ik een optie mee willen geven dat op het moment wanneer ik uitlog (de RDP-connectie wordt verbroken) de Thin client ook automatisch wordt uitgeschakeld.
Weet niet of dit mogelijk is wellicht heeft iemand hier ervaring mee ???
Gebruikers kunnen dan ook niet meer in Control operator menu komen en daar de System information raadplegen. Of is dit ook nog op een andere manier uit te zetten ?
Privilege staat op None dus hogere restricties zijn er niet volgens mij.
Draai 1 Windows 2003 servers met Terminal Services, AD, FTP, DNS, DHCP.
Draai 2 Windows 2003 servers met Terminal Services.