Ik heb een probleem,
ik heb 2 pc's bij mij thuis met een ASUS Radeon 9600XT, alleen op een van de 2 pc's presteerd die minder...
PC1
PC2
PC2 presteerd minder dan PC1, terwijl je juist zou denken, dat dat niet zo hoort te zijn, 2200+ tegenover 2400+
beiden hebben ATI Catalyst 5.6
tot ik te weten kwam, dat op PC2 AGP-Oppervlakteversnelling niet aanstond, en die krijg ik met geen mogelijkheid aan... terwijl SMARTGART wel aangeeft dat die op AGP 8x draait? in de BIOS heb ik al meerdere dingen geprobeerd, ik draaide altijd met alles op AUTO in de BIOS en Apperture Size op 256MB (dubbele van mn videogeheugen), nu heb ik Fastwrite control uitgezet, geen verschil in dxdiag en apperture size naar 64MB, ook geen verschil
oudere drivers ook geen verschil
Via Hyperion geinstalleerd, de nieuwste hebben geen AGP drivers meer,
dus oudere gepakt, 4.49p3

een spel waar ik het erg merk is, Battefield 2 (demo)
op PC1 speelt die helemaal vloeiend met alles High Detail @ 1024x768
op PC2 speeld die pas vloeiend met alles op Medium Detail @ 800x600
dus het moet aan dit liggen? of weet iemand anders nog iets?
misschien iemand met zelfde probleem?
geen Spyware virussen ed aanwezig voorzover ik kan scannen met Ad-Aware, Symantec Corporate Antivirus 10...
ik heb 2 pc's bij mij thuis met een ASUS Radeon 9600XT, alleen op een van de 2 pc's presteerd die minder...
PC1
PC2
PC2 presteerd minder dan PC1, terwijl je juist zou denken, dat dat niet zo hoort te zijn, 2200+ tegenover 2400+
beiden hebben ATI Catalyst 5.6
tot ik te weten kwam, dat op PC2 AGP-Oppervlakteversnelling niet aanstond, en die krijg ik met geen mogelijkheid aan... terwijl SMARTGART wel aangeeft dat die op AGP 8x draait? in de BIOS heb ik al meerdere dingen geprobeerd, ik draaide altijd met alles op AUTO in de BIOS en Apperture Size op 256MB (dubbele van mn videogeheugen), nu heb ik Fastwrite control uitgezet, geen verschil in dxdiag en apperture size naar 64MB, ook geen verschil
oudere drivers ook geen verschil
Via Hyperion geinstalleerd, de nieuwste hebben geen AGP drivers meer,
dus oudere gepakt, 4.49p3

een spel waar ik het erg merk is, Battefield 2 (demo)
op PC1 speelt die helemaal vloeiend met alles High Detail @ 1024x768
op PC2 speeld die pas vloeiend met alles op Medium Detail @ 800x600
dus het moet aan dit liggen? of weet iemand anders nog iets?
misschien iemand met zelfde probleem?
geen Spyware virussen ed aanwezig voorzover ik kan scannen met Ad-Aware, Symantec Corporate Antivirus 10...
[ Voor 6% gewijzigd door BiG-GuY op 21-06-2005 15:16 ]