Toon posts:

Mooie Asus-laptop aanbieding Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 7.781 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Mischien is het niet interessant, maar ik wil dit even met jullie delen. ik ben al een tijdje op zoek naar een goede laptop waar ik ook af en toe een spelletje op kan spelen, maar ook weer niet te duur. Mijn oog viel vorige week daarom op de volgende aanbieding bij de Mediamarkt:

Asus v91g 5006h (ongeveer)
- Centrino 1.5 2mb l2 cache 400 mhz
- 60 gb hd 4200 toeren
- radeon 9700 64 mb
- 15 inch tft (1024x768)
- dual layer dvd-brander

En dit voor 999 euro!

Ik heb hem dus meteen gehaald en wat een geweldig ding. Hij is ontzettend plat, gigantisch stil, mooi zilver aan de buitenkant (goede kwaliteit plastic), batterijduur 4 uur, speakertjes zijn ok, ingebouwde webcam en spelletjes zijn ook razendsnel (GTA - San Andreas bijvoorbeeld). Daarnaast hebben alle Asus-laptops 24 maanden pick-up en return garantie! En bij de mediamarkt kan je binnen 14 dagen je geld terug krijgen als je niet tevreden bent.

Ze hebben bij de Mediamarkt nog een stuk of 40 staan en op=op. Ik weet het, dit is reclame, maar wel voor een goed doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:52:
Dag allemaal,

Mischien is het niet interessant, maar ik wil dit even met jullie delen. ik ben al een tijdje op zoek naar een goede laptop waar ik ook af en toe een spelletje op kan spelen, maar ook weer niet te duur. Mijn oog viel vorige week daarom op de volgende aanbieding bij de Mediamarkt:

Asus v91g 5006h (ongeveer)
- Centrino 1.5 2mb l2 cache 400 mhz
- 60 gb hd 4200 toeren
- radeon 9700 64 mb
- 15 inch tft (1024x768)
- dual layer dvd-brander

En dit voor 999 euro!

Ik heb hem dus meteen gehaald en wat een geweldig ding. Hij is ontzettend plat, gigantisch stil, mooi zilver aan de buitenkant (goede kwaliteit plastic), batterijduur 4 uur, speakertjes zijn ok, ingebouwde webcam en spelletjes zijn ook razendsnel (GTA - San Andreas bijvoorbeeld). Daarnaast hebben alle Asus-laptops 24 maanden pick-up en return garantie! En bij de mediamarkt kan je binnen 14 dagen je geld terug krijgen als je niet tevreden bent.

Ze hebben bij de Mediamarkt nog een stuk of 40 staan en op=op. Ik weet het, dit is reclame, maar wel voor een goed doel.
lol ze verkopen tegenwoordig laptops zonder DDR :X

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:45

Dentheman

Zie signature

Is de hd niet een beetje sloom :?
en hoeveel geheugen :?

En kan je een fototje regelen, google vind nix bij mij :|

@spyros: moest dat nou :/ :P, ff paar seconden voor mij posten :P

[ Voor 28% gewijzigd door Dentheman op 21-06-2005 14:56 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En bij de mediamarkt kan je binnen 14 dagen je geld terug krijgen als je niet tevreden bent.
Naar mijn weten gold dat nie voor complete systemen :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
512mb geheugen. En fotootje kon ik ook niet vinden. het gaat in ieder geval om een variant van de 5000-serie. Maar hij ziet er heel strak uit! De harddisk mag mischien wel een beetje langzaam zijn, maar hij is wel ontzettend stil en met spelletjes heb ik geen verschik gemerkt. Tuurlijk het blijft 'maar' 999 euro, maar ik heb geen betere aanbieding in deze prijskalsse kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:59:
[...]

Naar mijn weten gold dat nie voor complete systemen :)
Jawel hoor :) Heb het nog specifiek gevraagd. Aldi doet dat toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:59:
512mb geheugen. En fotootje kon ik ook niet vinden. het gaat in ieder geval om een variant van de 5000-serie. Maar hij ziet er heel strak uit! De harddisk mag mischien wel een beetje langzaam zijn, maar hij is wel ontzettend stil en met spelletjes heb ik geen verschik gemerkt. Tuurlijk het blijft 'maar' 999 euro, maar ik heb geen betere aanbieding in deze prijskalsse kunnen vinden.
kan je dan niet even een foto maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spyros schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:01:
[...]

kan je dan niet even een foto maken :?
Sorry, zit nu op mijn werk, maar hij is echt duizendmaal mooier/strakker dan de Acers die ernaast stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:02:
[...]

Sorry, zit nu op mijn werk, maar hij is echt duizendmaal mooier/strakker dan de Acers die ernaast stonden.
en waar ga je m voor gebruiken? vervanger van desktop of gewoon speeldingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een vervanger voor mijn desktop. Heerlijk zo'n leeg bureau in ene. heb natuurlijk wel een verhoginkje en een apart toetsenbordje en binnenkort maar eens een 19 inch tft voor erbij. De laptop heeft een 4 in 1 cardreader. 4x usb 2.o 1x firewire, parallel, vga-aansluiting....

Maar die videokaart valt me ontzettend mee. Flight simulator 2004 ook geprobeerd en net zoveel frames als mn pa met zin athlon 2600 en radeon 9800 pro..... (gemiddeld 35 frames met alles aan!)

Afbeeldingslocatie: http://nl.asus.com/products/notebook/a6series/a6000g/images/a6g_l.jpg

Zo ziet hij er van voren uit. Loopt ook af naar een punt met van die schuine speakertjes onderaan aan de voorkant. Hij is alleen zilver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En het is natuurlijk een gewoon 15 inch scherm ipv van de breedbeeld op de foto. Ik denk wel echter dat dit de kast is. De bevestiging van de monitor aan de computer is ook precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hij weegt 2.6 kg! En hij is dus wel zwart aan de binnekant, maar zilver aan de buitenkant. Dat op die foto is hem wel ongeveer. In ieder geval dezelfde kast (met een klein cameraatje en microfoontje boven het scherm).

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
edit je post voortaan ff ipv 3x achter elkaar te posten :)

leuk dingetje, alleen ik zoek toch wel wat zwaarders voor me opleiding... harde schijf is te langzaam, geheugen is ook niet erg veel en videokaart vind ik helemaal te zwak :)

* DutchTSE gaat voor jewel jade 8110 ;)
JADE 8110 MET NVIDIA 128MB GeFORCE 6600PCI-EXPRESS (user upgradable)
JEWEL® Jade 8100 Centrino™ / 15,4" WXGA / NIVIDIA-6600 OF SHARED VIDEO
* Intel® Pentium® M 730 1.6 GHz, fsb 533, 2 Mb Cache, Intel® Centrino™ Technologie (Sonoma) * Intel® 2915 802.11A+B+G wireless lan 11 + 54 Mb / TV-out / 5-in-1 cardreader / Infrarood
* Gigabit LAN in JADE 8110 * Port-replicator optioneel *5.1/7.1 HD Audio *Intel 915PM chipset
* 512MB DDR2 / 60GB-5400rpm-8Mb / 8 x DVD +R(W) / -R(W) brander dual layer

voor 400 eurotjes meer :)

[ Voor 54% gewijzigd door DutchTSE op 21-06-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:10

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:12:
En hij weegt 2.6 kg! En hij is dus wel zwart aan de binnekant, maar zilver aan de buitenkant. Dat op die foto is hem wel ongeveer. In ieder geval dezelfde kast (met een klein cameraatje en microfoontje boven het scherm).
is dat met accu ? :*)
DutchTSE gaat voor jewel jade 8110
Coole gadget heb je een linkje :D maybe foto..

Zelf al een link gevonden

[ Voor 23% gewijzigd door Emiel1984 op 21-06-2005 15:25 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:17:

leuk dingetje, alleen ik zoek toch wel wat zwaarders voor me opleiding... harde schijf is te langzaam, geheugen is ook niet erg veel en videokaart vind ik helemaal te zwak :)

* DutchTSE gaat voor jewel 8110 ;)
Ik zal op die posts letten, komt omdat ik tegelijkertijd zit te werken :) Ik dacht ook dat die harde schijf te langzaam zou zijn, maar voor mij is hij snel genoeg. Als de spelletjes het maar goed doen. Mischien gaat een dvd-filmpie rippen wel wat langzamer, maar daar gaat het mij niet om. Het is net zoals met cd'tjes branden. Maakt mij niet uit of ik een minuutje langer moet wachten.

Daarnaast ga ik ook binnenkort een motor kopen, dus ik moest op de centjes letten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
emiel1984 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:20:
[...]

is dat met accu ? :*)

[...]

Coole gadget heb je een linkje :D maybe foto..
http://www.jewelnotebooks.nl/index.php?page=jade-8110

dit is standaard systeem zeg maar, moet je op prijslijst ff kijken wat je erbij wilt voor welke prijs...standaard is wat ik daar opnoemde voor 1399 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:10

Emiel1984

Made in NL

Wat ik nog steeds niet snap is die 56K modems van die laptops... Wie gebruikt dat nog en dan op een laptop nog wel.. bijna grappig.. :9

[ Voor 27% gewijzigd door Emiel1984 op 21-06-2005 15:36 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er goed uit, maar hij is toch bijna de helft duurder en de batterijduur is vast niet 4 uur (of hij moet een grotere accu hebben en dus zwaarder). Heb natuurlijk ook aan een Jewel of Acer zitten denken, maar ze voelen zo 'slap' aan. Die Asus notebooks voelen veel steviger en strakker aan. Het plastic kan je bijvoorbeeld niet indeuken (als je begrijpt wat ik bedoel) :)

De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon geweldig.

Ik las ook op het forum dat als je notebook stuk gaat, je bij Acer en Jewel soms twee maanden moet wachten voordat je m terug krijgt. Bij Asus 1 à 2 weken. Ik kan echt niet langer dan dat zonder een computer (is al eigenlijk te lang). Daarnaast moet je weer bij Jewel je garantie kopen en bij Asus zit dat er al bij.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 19:18
emiel1984 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:36:
[...]

Wat ik nog steeds niet snap is die 56K modems van die laptops... Wie gebruikt dat nog en dan op een laptop nog wel.. bijna grappig.. :9
Ga maar eens op een helpdesk werken voor een internet-provider. Er zullen nauwelijks nog tweakers zijn die geen breedband hebben, maar vergis je niet hoeveel mensen nog steeds veel voordeliger zijn met inbellen. En die mensen zijn echt niet allemaal even dom om gelijk naar kabel/adsl te gaan :)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

[...]

Essentie van de laptop is natuurlijk dat je hem overal mee naar toe kan nemen, en als je onderweg even je mail wil ophalen, is zo'n modempje natuurlijk errug makkelijk.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

* Gunner heeft een 12move accountje op zijn laptop staan en gebruikt het nog wel regelmatig

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheZoo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Essentie van de laptop is natuurlijk dat je hem overal mee naar toe kan nemen, en als je onderweg even je mail wil ophalen, is zo'n modempje natuurlijk errug makkelijk.
Dat is toch heel ouderwets? Ik moet nog even uitvinden hoe het werkt (iemand een linkie) maar ik zat laatst in een café in centrum A'dam en daar zat een amerikaan met zo een Dell 9300 (wat een koelkast by the way) en die was dus vrolijk aan het internetten. Hij vertelde dat er 14 wi-fi verbindingen in de lucht hingen waarvan er 5 onbeveiligd waren. Hij was dus razendsnel aan het internetten op een account van de bovenburen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 22:58
DutchTSE schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:17:

* DutchTSE gaat voor jewel jade 8110 ;)
JADE 8110 MET NVIDIA 128MB GeFORCE 6600PCI-EXPRESS (user upgradable)
JEWEL® Jade 8100 Centrino™ / 15,4" WXGA / NIVIDIA-6600 OF SHARED VIDEO
* Intel® Pentium® M 730 1.6 GHz, fsb 533, 2 Mb Cache, Intel® Centrino™ Technologie (Sonoma) * Intel® 2915 802.11A+B+G wireless lan 11 + 54 Mb / TV-out / 5-in-1 cardreader / Infrarood
* Gigabit LAN in JADE 8110 * Port-replicator optioneel *5.1/7.1 HD Audio *Intel 915PM chipset
* 512MB DDR2 / 60GB-5400rpm-8Mb / 8 x DVD +R(W) / -R(W) brander dual layer

voor 400 eurotjes meer :)
Die is niet beter met een shared video kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 22:58
[...]

"Omdat in de VS lokaal bellen gratis is en daar veel mensen dus nog inbellen ipv een breedband verbinding hebben." Is mij verteld toen ik mij het zelfde afvroeg en paar maanden geleden
Pagina: 1