Toon posts:

IPCam achter router installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil graag dat het zo ingesteld staat, dat ik mijn ipcam vanaf een andere locatie kan benaderen via mijn ip adres, maar ik werk dus achter een router. Hoe moet ik het zo instellen dat dit allemaal mogelijk is.

Het is de IPCam LN401 en ik heb een sitecomrouter DC202

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Portforwarding. Gebruik de search en de faq. De rest moet je zelf doen.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:00

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Simpel: de poort waarop die cam luistert forwarden in je router, zodat je router weet dat als er een verzoek van buiten komt dat dat dan door moet naar je cam.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:58

franssie

Save the albatross

op de site van sitecom staat een nederlandstalige uitleg, inclusief de HTML die je in je pagina moet zetten.
Naast een webserver omde HTML te hosten moet je een poort forwarden naar het IP adres van de IPCam op je router ... ff zoeken en het draait! (bij mij in 5 min)

http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1745

[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 21-06-2005 14:55 ]

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is best simpel; als je was begonnen in het juiste subforum had je deze gevonden: Het Grote Poortmappingsverhaal Lukt het daarmee niet?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Beste Aquarius,

Hier op GoT is het de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet voordat je een topic opent. door even de handleiding van je router en de camera door te nemen was je vast al een eind opweg. Ook kan je in Het Grote Poortmappingsverhaal veel info vinden over wat je moet doen.

Zou je dit stukje eigen onderzoek in de toekomst willen doen voordat je een topic opent? Lees hierover Software Algemeen - Beleid even. Daarin staat ook een handiog stappenplan voor topicstarts.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1