"Verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog verwijderd."

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 12:55
Wtf slaat dat op. Dit is mbt: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1330378

Gaan we nou geschiedenis ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Heeft waarschijnlijk met Godwin's Law te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Vind je het zelf niet vervelend om op een computerforum met computerdiscussies een verwijzing naar de Holocaustpraktijken en Gestapo's van nu te zien? Is er enig verband tussen het nieuws en de 56 miljoen doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik zie het verband tussen vraagtekens stellen bij de onafhankelijkheid van een onderzoek zoals in je post staat en de Tweede Wereldoorlog ook niet. Kan je dat even toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
Ecteinascidin schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:25:
Vind je het zelf niet vervelend om op een computerforum met computerdiscussies een verwijzing naar de Holocaustpraktijken en Gestapo's van nu te zien? Is er enig verband tussen het nieuws en de 56 miljoen doden?
Nee. Maar er is wel een verband in hoe de gestapo te werk ging en hoe bepaalde instellingen van de muziek industrie te werk gaan.
Hoe wil je anders refereren naar "Gestapo achtige praktijken" zonder het woord Gestapo te gebruiken.
Besides, ik had het over mafia\gestapo praktijken, niet alleen Gestapo.

Ik refereer helemaal niet naar de Holocaust of uberhaupt de 2e WO. Voor als je het niet wist was de Gestapo de duite geheime politie\dienst\whatever. Een overheids onderdeel van Nazi Duitsland (netzoals je de CIA in USA hebt). Het is niet de Gestapo die de Holocaust veroorzaakt heeft (ze hebben er wel aan meegeholpen, maar ik zeg ook niet dat ze dat niet gedaan hebben). Jij bent nu de persoon die een relatie wil leggen tussen het nieuws en 56 miljoen doden.
Maar mag ik nu ook niet refereren naar bijvoorbeeld:
- nagasaki
- hiroshima
- new york
- al quida
- etc,
Want dat is ook allemaal gerelateerd aan een grote hoeveelheid doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
El_Muerte_[TDS] schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:38:
[...]

Nee. Maar er is wel een verband in hoe de gestapo te werk ging en hoe bepaalde instellingen van de muziek industrie te werk gaan.
Hoe wil je anders refereren naar "Gestapo achtige praktijken" zonder het woord Gestapo te gebruiken.
Besides, ik had het over mafia\gestapo praktijken, niet alleen Gestapo.

Ik refereer helemaal niet naar de Holocaust of uberhaupt de 2e WO. Voor als je het niet wist was de Gestapo de duite geheime politie\dienst\whatever. Een overheids onderdeel van Nazi Duitsland (netzoals je de CIA in USA hebt). Het is niet de Gestapo die de Holocaust veroorzaakt heeft (ze hebben er wel aan meegeholpen, maar ik zeg ook niet dat ze dat niet gedaan hebben). Jij bent nu de persoon die een relatie wil leggen tussen het nieuws en 56 miljoen doden.
- nagasaki
- hiroshima
- new york
- al quida
- etc,
Het probleem met verwijzen naar Nazi's/Gestapo is dat die in zo'n beetje de hele wereld als de slechtheid zelve worden gezien. Op het moment dat je dus een vergelijking doet tussen Nazi's/Gestapo en een willekeurig andere groep, ga je bijna altijd te ver. Het netto effect is in ieder geval altijd dat de discussie dood is (zie de link van Osiris), en dat kan niet de bedoeling zijn ;)
Many people have extended Godwin's law to imply that the invoking of the Nazis as a debating tactic (in any argument not directly related to World War II or the Holocaust) automatically loses the argument, simply because the nature of these events is such that any comparison to any event less serious than genocide, ethnic cleansing or extinction is invalid and in poor taste.

[ Voor 15% gewijzigd door sdomburg op 21-06-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Jij maakt dezelfde insinuaties als de Gestapo als je dat bedoeld.
Doe ff normaal, als je doet wat bv Brein wil en dus legaal download wacht je geen concentratiekamp, deze Davidster kan je rustig dragen dus. En dat men bang gemaakt word, dat is juist de truc van illegale dingen die dus niet mogen. Dat de Muzeikindustrie niet helemaal koosjer is, dat zal gerust maar daarvoor heb ik geen Gestapo voor nodig om dat duidelijk te maken.
Voor je overige voorbeelden krijg je wederom de vraag terug: wat voor verwijzingen kan je daarmee maken? Prescott net zo warm als Hirosjima?

Gestapo en dat soort termen zijn een dusdanig nare categorie dat we ze niet blieven. En zelfs dan blijven er voldoende alternatieven over. Zoek anders ff op Nixon oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
sdomburg schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:42:
[...]

Het probleem met verwijzen naar Nazi's/Gestapo is dat die in zo'n beetje de hele wereld als de slechtheid zelve worden gezien. Op het moment dat je dus een vergelijking doet tussen Nazi's/Gestapo en een willekeurig andere groep, ga je bijna altijd te ver. Het netto effect is in ieder geval altijd dat de discussie dood is (zie de link van Osiris), en dat kan niet de bedoeling zijn ;)
Dus mafia praktijken zijn wel goed?
Dus cia\nsa prijktijken zijn beter?

De nazi's waren het slechtse wat de wereld overkomen is? Wat dan van de romeinen? Of de europeanen (de "gouden eeuw", slaven handel, ...)? De vikingen? Of de Mongolen? Oh, en de Japanners waren ook zo aardig in de 2e WO.
Er is al meer dan 100 jaar geschiedenis hoor.

Het is in principe een feit dat de RIAA zich gedraagt als de "Gestapo" van de muziek industrie.
http://www.google.com/search?q=gestapo+riaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En dit is dus zwart-wit denken. En wat maakt dat jij dan wel goed bent? Want bij het zwart-wit verhaal lijkt illegaal downloaden me dus illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
El_Muerte_[TDS] schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:48:
[...]

Dus mafia praktijken zijn wel goed?
Dus cia\nsa prijktijken zijn beter?

De nazi's waren het slechtse wat de wereld overkomen is? Wat dan van de romeinen? Of de europeanen (de "gouden eeuw", slaven handel, ...)? De vikingen? Of de Mongolen? Oh, en de Japanners waren ook zo aardig in de 2e WO.
Er is al meer dan 100 jaar geschiedenis hoor.
Wil je ophouden met op deze manier mijn woorden te verdraaien? Ik heb expliciet gezegd dat in zo'n beetje de hele wereld nazi's als het ultieme slecht gezien wordt en dat je daarom geen vergelijking kan maken tussen nazi's en een andere groep, omdat je die groep dan altijd te kort zult doen. Ik heb dus niet gezegd dat ik dat het slechtste vind dat de wereld is overkomen, niet gezegd dat ik maffia praktijken goedkeur etc.
Het is in principe een feit dat de RIAA zich gedraagt als de "Gestapo" van de muziek industrie.
Besef je zelf niet wat een bijzonder slechte discussietechnieken je erop nahoudt? Je presenteert deze mening als een absolute waarheid. Ik raad je met klem aan deze link eens door te lezen: http://www.nizkor.org/features/fallacies/
http://www.google.com/sea...+moon+landing&btnG=Search

Wat bewijst een Google zoekactie?

[ Voor 14% gewijzigd door sdomburg op 21-06-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
Ecteinascidin schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:46:
Jij maakt dezelfde insinuaties als de Gestapo als je dat bedoeld.
Doe ff normaal, als je doet wat bv Brein wil en dus legaal download wacht je geen concentratiekamp, deze Davidster kan je rustig dragen dus. En dat men bang gemaakt word, dat is juist de truc van illegale dingen die dus niet mogen. Dat de Muzeikindustrie niet helemaal koosjer is, dat zal gerust maar daarvoor heb ik geen Gestapo voor nodig om dat duidelijk te maken.
Voor je overige voorbeelden krijg je wederom de vraag terug: wat voor verwijzingen kan je daarmee maken? Prescott net zo warm als Hirosjima?

Gestapo en dat soort termen zijn een dusdanig nare categorie dat we ze niet blieven. En zelfs dan blijven er voldoende alternatieven over. Zoek anders ff op Nixon oid.
Mag je best vinden, en ik ook (aldus art 7 van de Nederlandse Grondwet). Maar moet daarom mijn reply uit zijn context getrokken worden? Kon je niet gewoon alleen het woord "gestapo" weg halen, in dat geval had de zin nog gewoon gelopen.
De manier waarom de post nu geedit is inclusief het admin commentaar is belastend voor mij, deze vorm van sencuur geeft bepaalde implicaties over de oorspronkelijk tekst.
Dus of je veranderd het bericht zoals ik hierboven voorgesteld hebt (dus de oorspronkelijke tekst muv de woorden "gestapo" en "mafia"). Of je haalt de hele reply weg zoals hij nu zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
El_Muerte_[TDS] schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Mag je best vinden, en ik ook (aldus art 7 van de Nederlandse Grondwet).
Inderdaad, gelukkig ben jij niet de eigenaar van deze site en mag degene die dat wel is bepaalde ongewenste reacties censureren naar eigen inzicht. Je recht op vrije meningsuiting ga je maar ergens anders uitoefenen :P
Maar moet daarom mijn reply uit zijn context getrokken worden?
Je hebt dat zelf gedaan door de nazi's erbij te halen.
Kon je niet gewoon alleen het woord "gestapo" weg halen, in dat geval had de zin nog gewoon gelopen.
De manier waarom de post nu geedit is inclusief het admin commentaar is belastend voor mij, deze vorm van sencuur geeft bepaalde implicaties over de oorspronkelijk tekst.
Had je je maar moeten bedenken voordat je die post maakte.
Dus of je veranderd het bericht zoals ik hierboven voorgesteld hebt (dus de oorspronkelijke tekst muv de woorden "gestapo" en "mafia"). Of je haalt de hele reply weg zoals hij nu zichtbaar is.
Zie boven.

[ Voor 6% gewijzigd door sdomburg op 21-06-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
Dat er meer mensen zijn die mijn mening delen (ja, ik had het woord "feit" niet moeten gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
El_Muerte_[TDS] schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:00:
[...]

Dat er meer mensen zijn die mijn mening delen (ja, ik had het woord "feit" niet moeten gebruiken).
Results 1 - 10 of about 5,840,000 for there was no moon landing. (0.04 seconds)
Results 1 - 10 of about 4,290 for gestapo riaa. (0.04 seconds)

Blijkbaar delen zo'n 100x meer mensen een mening dat de maanlandingen niet bestaan hebben.

Je kan een mening niet onderbouwen door de mening van anderen. Zou een mooie boel worden, rassenhaat verspreiden en dan verwijzen naar de duizenden leden van stormfront.

[ Voor 18% gewijzigd door sdomburg op 21-06-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
sdomburg schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:00:
Had je je maar moeten bedenken voordat je die post maakte..
Onzin, ik mag naar mijn eigenzicht een reactie plaatsen, ik kan niet van te voren weten wat de "admins" wel of niet goed vinden (m.u.v. wat er in de regels staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Feit blijft dat de user maar gedeeltelijk kan bepalen wat er wel en niet op de FP komt (via moderatie), vind een mod een reactie niet toelaatbaar dan zal deze verwijderd worden. Of je dat nu leuk vind of niet, het is niet jouw site.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
CrashOne schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:09:
Feit blijft dat de user maar gedeeltelijk kan bepalen wat er wel en niet op de FP komt (via moderatie), vind een mod een reactie niet toelaatbaar dan zal deze verwijderd worden.
Blijkbaar niet, want de reactie is niet verwijderd (waar ik geen problemen mee zou hebben). Maar mijn reactie is 'bewerkt' en dan zo dat ik er absoluut niet mee eens ben (daarom dus deze thread in dit forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Eerder een 'Reductio ad Hitlerum' ... het idee dat een vergelijking met denkbeelden van hitler of de nazi's een 'bewijs' is hoe slechts iets is ....

het is een bepaalde argumentatie-wijze die sterk polemiserend in discussie's werkt en in die zin is het enigszins geralteerd aan Godwin's Law, welke dat moment waar de polarisatie uitloopt in een vernietiging van de mogelijkheid nog serieus te discussieren...
El_Muerte_[TDS] schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:38:

- nagasaki
- hiroshima
- new york
- al quida
- etc,
Het heeft erg beperkt nu om zulke vergelijkingen te gaan trekken in een discussie over auteursrecht ....

Het gaat hier niet om de mening die je probeert te onderbouwen, die volledig legitiem is en waarvan het goed is om een discussie over te voeren ... maar de manier waarop je je mening onderbouwt is wat anders... als je je gelijk probeert te bewijzen door vergelijkingen tot in het extreme te trekken, is er een kans dat daarop 'ingegrepen' wordt, omdat blijkt dat zulke aanzetten meestal enkel de discussie kapotmaken ...

[ Voor 22% gewijzigd door RM-rf op 21-06-2005 15:21 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
RM-rf schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:17:
Het heeft erg beperkt nu om zulke vergelijkingen te gaan trekken in een discussie over auteursrecht ....
Het was een algemeen voorbeeld, niet voor de huidige discussie. Dus voor een discussie X zou ik niet mogen refereren naar die "voorvallen" omdat er veel mensen bij omgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
El_Muerte_[TDS] schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:22:
[...]

Het was een algemeen voorbeeld, niet voor de huidige discussie. Dus voor een discussie X zou ik niet mogen refereren naar die "voorvallen" omdat er veel mensen bij omgekomen zijn.
Als er geen direct verband staat tussen discussie X en die "voorvallen" is dat inderdaad nogal ongepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je nou gaat betogen dat 'censuur' op deze site vergelijkbaar is met nazipraktijken 'omdat die ook censuur toepasten', heb je ruzie. Als je dat begrijpt, zou je ook moeten begrijpen dat we de vergelijking tussen Brein en de Gestapo niet lusten.
Of we laten het gewoon zo staan. Brein met massamoordenaars (ja, de Gestapo, ja) vergelijken is not done en dat maken we altijd voor iedereen duidelijk. Zie het maar als een service aan de mensen die zich er wel aan geërgerd hebben :>
[...]

Dit topic gaat over een specifiek probleem, dus krijg je een specifiek antwoord. En vergelijkingen met dergelijke 'voorvallen' impliceren dat het vergelekene ook veel doden tot gevolg heeft. Dat zal altijd per geval bekeken worden maar de laatste keer dat op tweakers.net terecht een vergelijking met massamoord is gemaakt is... even denken... nee, ik geloof niet dat ik dat eerder ben tegengekomen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
sdomburg schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:26:
Als er geen direct verband staat tussen discussie X en die "voorvallen" is dat inderdaad nogal ongepast.
Dat zit je nog met het probleem dat iemand het verband, dat gestrokken wordt, niet inziet (zoals het in dit geval dus blijkbaar is).

@Rataplan: ik heb nooit Brein genoemd. Eigenlijk doelde ik meer op de RIAA.

[ Voor 13% gewijzigd door elmuerte op 21-06-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

[...]

Idd, de 'geldigheid' van zo'n vergelijking wordt al snel onbruikbaar, doordat het een vorm is van overdrijving ... en het de mogelijkheid om er verder serieus op in te gaan eigenlijk wegneemt ....

Als ik een natuurkundige zou veroordelen omdat hij natuurkundig onderzoek doet, met het argument dat de ontwikkelaars van de atoombom op Hiroshima ook natuurkundigen waren ... kun je moeilijk van die andere persoon verwachten dat hij dan gewoon normaal serieus daar op ingaat en rustig gaat uitleggen dat bij zijn natuurkundig onderzoek geen 150.000 mensen sterven ..

Ik mag hopen dat het doel van een posting in een discussie is, om de eigen ideeen te onderbouwen en de discussie aan te gaan ... zodra iemand een insteek in een discussie heeft om mensen die een andere mening dan hem hebben 'de mond te snoeren' door zo'n argumentatie te gebruiken die geen weerwoord _kan_ hebben , dan is dat eigenlijk een vorm van trollen ...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

El_Muerte_[TDS] schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:29:
Dat zit je nog met het probleem dat iemand het verband, dat gestrokken wordt, niet inziet (zoals het in dit geval dus blijkbaar is).
Dan kan je ook boombladeren wel met militairen gaan vergelijken, allebei in het groen gestoken, nietwaar? Kom nou toch. Het primaire kenmerk van dit soort nazi-organisaties is en blijft beestachtige moorddadigheid. Een vergelijking impliceert automatisch dat je object ook onmenselijke wreedheden op z'n geweten heeft. En dat willen we dus niet.
@Rataplan: ik heb nooit Brein genoemd. Eigenlijk doelde ik meer op de RIAA.
Oh, nee, dan is het goed hoor. De RIAA is tenslotte wel een bende zieke moordenaars |:(

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

. . .
Edit is van mijn hand, ik zal hier vandaag nog inhoudelijk op terugkomen, maar als je de hoop hebt dat ik in de houding spring en gevolg ga geven aan zo'n opdracht, dan kan ik je vast ik je teleurstellen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we het over de Gestapo gaan hebben en hun manier van doen etc. Dan zie ik wel een (klein) vergelijk maar dan niet alleen door Brein (e.a.) maar ook door de overheid zelf. Misschien heel zwart/wit, maar Brein beschuldigd alles en iedereen van (in hun ogen!!!) illegale praktijken. De overheid doet hier lekker aan mee door een heffing op DVD's etc toe te staan o.h.m.v. want iedereen is illegaal bezig. Leek mij dat je in NL onschuldig bent tenzij het tegendeel is bewezen. Daar lijkt het in deze totaal niet op.
Buiten het fiet dat ik of anderen misschien iets illegaals download hanteert Brein naar mijn idee zelf ook manieren die niet door de beugel kunnen. Pas geleden op tv op de zwarte markt 2 van die gasten die ff aanwijzen dat en dat is illegaal, en oom agent knikt ja, en neemt het zaakje in beslag...
Vind het ook erg vreemd in hoeverre de overheid geen toezicht houd op Brein. Maar dit is blijkbaar mooi opgelost door dit in een stichting te gieten, een private onderneming waarbij je geen inzage in de papieren mag hebben. Dus zoek maar uit hoe dit soort gasten te werk gaat. Erg vreemd allemaal, en kan me voorstellen dat mensen dit niet vertrouwen en vergelijkingen gaan maken met andere niet erg betrouwbare groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

Er spelen een aantal factoren hier, laten we met de reden voor de admin-edit beginnen.

- We hebben een poosje terug samen besloten dat verwijzingen/vergelijkingen naar de tweede wereldoorlog 'not done' zijn, uitzonderingen daargelaten. Dat je niet op de hoogte bent dat dergelijke verwijzingen op de FP niet geaccepteerd worden is heel goed mogelijk. Als je het zelf terecht vind om een organisatie, waarvan hele volksstammen van mening is dat ze crimineel bezig zijn (maar waar nog steeds geen bewijs voor is), te vergelijken met martelaars en moordenaars van tig-duizenden mensen, dat is dat jouw goed recht, maar dat ventileer je niet op de FrontPage. Dat willen wij niet en dat is ons goed recht.

- Je ongenoegen over de vorm van de edit. Begrijp ik nu goed dat je vind dat je onrecht is aangedaan en dat je in een slecht daglicht geplaatst word? Indien ja, dan komt me dat heel vreemd over voor iemand die het nodig vind om anderen voor Gestapo uit te maken.

- Mbt Brein en consorten quote ik een sukje van mezelf uit een ander draadje wat de lading aardig dekt.
botoo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:03:
Ik _denk_ ook dat Brein fout is, maar ik kan het niet bewijzen (en dat heb ik wel degelijk geprobeerd!) dus zijn aantijgingen in die richting domweg laster. Oeso zegt niet dat Brein fout is, maar ze concluderen (niet bewijzen!) dat de malaise niet persé door downloaden komt. Dat zo'n stelling met open armen ontvangen word door de massaal downloadende tweak-community en onmiddellijk voor de ultieme waarheid word aangenomen was natuurlijk te verwachten. Maar dat maakt het nog geen bewezen feit, en we modereren op feiten, niet op hear-say en onderbuik gevoel.

Persoonlijk ben ik het er helemaal mee eens met hetgeen Brein&Co naar hun hoofd geslingerd krijgen (binnen normale grenzen welteverstaan), maar als moderator houd ik me op de FP uitsluitend aan de feiten.

Het grote probleem met Brein en consorten is dat zij de wet aan hun kant hebben, waarmee imho het ultieme bewijs zichtbaar word dat de regering het innen van heffingen (belastingen dus) niet had mogen privatiseren.
Over de verstrengelde chaos die tgv een goede lobby van Brein&Co en incompetente politici is onstaan kan je in Downloaden van muziek: hele en halve waarheden eea lezen.

Overigens is Brein misschien de meest in het oog lopende, maar afaik ligt de bron van de ellende bij Buma/Stemra, ik ben er nog steeds niet achter wie/wat daar 'boven' staat. Ik weet wel dat er kolossale bedragen in handen van BM is wat ei'k voor de div. auteursrechthebbenden bedoeld is, maar wat niet uitgekeerd is omdat die rechthebbenden zich niet aangesloten hebben bij de betreffende stichtingen en'of niet vindbaar zijn, etc. :X
Inmiddels heeft er een stuk in de PC-Active gestaan waar ook interessante dingen in staan voor degenen die Brein&Co niet op handen dragen, maar ook zij komen niet verder en afaik kan slechts de regering zelf hier een diepgaander onderzoek initieren en mogelijk de officiele conclusie trekken dat de organisaties onrechtmatig bezig zijn.

Tot het bewijs geleverd is kunnen wij Brein&Co slechts verdenken van illegale praktijken maar bewijzen kunnen we (helaas) niets.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
Het merkwaardige feit doet zich voor, dat er na de -2 powertroll nog 5 moderaties hebben plaatsgevonden, zonder dat er enige tekst van betekenis leesbaar is, waarop gemod zou kunnen worden:

Beoordelingen: +1: Standaard niveau, 0: Gemodereerd, -2: Troll, +1: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, -0,80: Flamebait, +0,67: Ondergewaardeerd, +0,57: Informatief, Som: 0.44 / 8x

Voordeel is wel, dat iedereen nu kan zien, waarom er een edit heeft plaatsgevonden, maar het geeft wel te denken over het gehalte van die mods.

Ik kan er echt met mijn pet niet bij, dat hier zo'n discussie gevoerd moet worden, over iets wat zo voor de hand ligt. De FP kan en mag nooit bedoeld zijn, om WIE DAN OOK te vergelijken met de Gestapo etc. Hiermee beledig je niet alleen degene die je ermee vergelijkt, maar ook degenen die daadwerkelijk gestreden hebben tegen het onrecht uit de betreffende periode (jawel, ik heb de eer gehad er een aantal van zeer nabij te mogen kennen!).
Ik wil niet in dezelfde fout vervallen als "El_Muerte_[TDS]", dus ik laat het hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Toff schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:36:
Het merkwaardige feit doet zich voor, dat er na de -2 powertroll nog 5 moderaties hebben plaatsgevonden, zonder dat er enige tekst van betekenis leesbaar is, waarop gemod zou kunnen worden
Op zich is de overgebleven vraag naar onafhankelijkheid van het betreffende onderzoek volgens sommigen nog wel een puntje waard, daar kan ik wel inkomen.
Ik kan er echt met mijn pet niet bij...
Tja - niet dat het in dit geval iets aan het beleid verandert, maar iedereen heeft het recht om maatregelen van de crew ter discussie te brengen; daar is dit forum voor. Het beroep van de ts op 'geschiedenis ontkennen' komt op mij ook niet echt inzichtvol over, maar des te nuttiger is het blijkbaar om te laten zien hoe andere mensen erover denken. Lijkt mij dan :)

Pagina: 1